kan er te weinig hcg hormoon zichtbaar zijn aan einde van de dag?

hoi

heb vandaag 2 testen gedaan(predictor) en ben nu 2 dgn te vroeg me testen..
vanochtend met beetje ochtendurine kwam er een lichte maar duidelijke streep
tussendoor aantal malen naar toilet geweest en zojuist aan einde van de middag de 2e test gedaan.
dit keer amper een streepje te zien.
mijn urine was praktisch doorzichtig(sorry) kan dit de oorzaak zijn?
ik las daar zojuist iets over namelijk..

mijn ervaring is dat ik altijd negatief test ook te vroeg..

bij vorige zw schap was het ook 4 dgn te vroeg al te zien allemaal ochtendurine testen..

gr ik

Hoi Esther,

Bedoel je dat je vanmorgen wel een positieve test had, dan ben je toch Zwanger????!!!!!!!!!
Het is wel logisch dat je 'smiddags  na te veel gedronken te hebben een negatieve test hebt, ik denk dat je van je ochtendtest uit kunt gaan!
Laat het even weten!
Groetjes Gwen

dank je!

mijn gevoel zegt ook dat het wel oke is eigenlijk maar het bracht me wel van de wijs tot ik dat stukje las..
ik laat het zeker weten ik test zaterdag samen met kereltje en wanneer dan een duidelijke streep te zien is ga ik gewoon genieten en zien we wel wat er komen gaat.
ben allang blij dat we na de miskraam zo vlot raak hebben geschoten dat geeft me wat meer vertrouwen en hoop

je hoort nog!

gr es

Hoi Es,

Nou, alvast een voorzichtig GEFELICITEERD!
Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, het is de eerste tijd altijd spannend he.
Ik zit ook in onzekerheid, nog geen bloed in zicht, wel al wat rozige afscheiding. Had eerst uitgerekend dat ik mijn nod ongeveer de 19e zou hebben, maar voelde toen op 1 okt. al een eisprong, dus ging van de 15e uit. ik weet het niet meer, voel me nu niet zo zwanger meer als vorige week. Als we ons lichaam toch eens zouden begrijpen en geduld hadden om netjes af te wachten he? Zucht......
Ga je binnenkort weer testen? Ik wil tot zaterdag wachten....
Je hoort nog van me, geniet maar alvast een beetje!
Liefs Gwen

Omdat je nog voor je nod zit, is er waarschijnlijk 's ochtends net voldoende hcg in je urine om een positieve test te geven. Maar aan het eind van de dag is de concentratie hcg veel lager in je urine en zal er nog niet voldoende zijn voor een positieve test. Dus zoals het er nu uitziet ben je zwanger. Nu alleen afwachten of het vruchtje goed is ingenesteld en er een goede zwangerschap ontstaat.

groetjes,
leeuwtje

hoi Es,
Las net dat je een hele vervelende mk hebt gehad van een tweeling, ik wou je nog even een extra  onder de riem steken en ik hoop echt van harte dat je deze keer een gezonde zwangerschap hebt!!!!!
Liefs gwen

ha,

nou, ik ga er gewoon vanuit dat je zwanger bent, want dat geeft mij namelijk ook moed... heb net een goed half uur geleden getest en ... een vage streep.
iiiieee spannend. zenuwen gaan nu echt door mn lijf.

ik duim voor ons samen.

liefs

tx ladies!

ik duim ook voor jullie en lief van hetonder de riem!
het is toch wat met ons he?
geduld geduld maar dat HEBBEN WE NIET!!

ik hoop dat ook voor jullie een positief verloop zal zijn en ik test zaterdagochtend weer en wanneer het streepje feller is heb ik mezelf definitief zwanger verklaard en ga ik proberen om weer op een roze wolk te klimmen

dit maal wil ik er liever niet keihard vanaf kletteren maar ook dat heb je niet in de hand!

toy toy en tot zaterdag!!

dikke knuf van es

Terug
Bovenaan