kan er te weinig hcg hormoon zichtbaar zijn aan einde van de dag?

Es, op naar de vette streep morgen!!!

Elisabeth, gefeliciteerd alvast!!!

Waarschijnlijk zet mijn ongie wel door vanaf morgen ofzo, ik voel me als normaal voor mijn nod. Nog even blijven wachten en hopen.....ik dacht nog zo dat het raak was

Liefs Gwen

hoi gwen

bah wat vervelend we kunnen nog zoveel willen maar ons lichaam doet wat ie wil he?
is je nod er vandaag doorgekomen?
ik duim zo voor je van niet...

hier is het nog steeds twijfelachtig en onwerkelijk..
ik heb afgelopen vrijdag een set van 2 testen gehaald bij kruidvat voor het weekend.
heb natuurlijk vrijdag midden op de middag getest om te zien of er een duidelijker streep was ik hield het niet meer vol..
en dat was er!
ik helemaal happy...mijn kerel nog maar niets gezegd
zit ik gisteravond voor de buis krijg ik ineens een heel naar gevoel over me en opeens alle symptomen weg..
schrok ervan en meteen waterlanders..rustig met mijn kereltje erover gesproken en ook hij waterlanders..
toch merkte ik vanochtend bij het opstaan dat alles weer terug was en samen toch een test gedaan.
de streep is gelijk aan die van vrijdag nog niet megascherp maar ben pas 1 dag over tijd dus..
volgend mij zegt dat niets toch?
we hebben afgesproken dat ik maandag langs HA ga om bloed te prikken kijken wat hcg gehalte nu is en of ie overeen komt.
dan wacht ik tot volgende week voor ik een afspraak maak bij verloskundige voor vroege echo..

ik weet het wel de meesten zullen reageren JE BENT TOCH ZWANGER??? wat doe je nu moeilijk en ga genieten
maar als je een vervelende niet aan zien komende miskraam hebt gehad welke nog maanden lichamelijk voor ongemakken heeft gezorgd dat spring je niet meteen een gat in de lucht.

ik hoop echt voor ons dat we positieve ervaringen op gaan doen!

ik houd je op de hoogte!

dikke kus es

Hoi Esther,

Ik hoop van harte dat je nu een gezonde zwangerschap zult hebben. Ik snap heel goed dat je nog niet staat te juichen en dat je onzeker wordt zo gauw je minder kwaaltjes voelt. Toen ik zwanger was van ons zoontje waren de kwaaltjes "pas" continue aanwezig toen ik ruim 6 weken zwanger was.

Je bent in ieder geval weer zwanger! Anders had je niet al een paar positieve testen gehad. En hoe moeilijk het ook is, je kunt nu alleen afwachten tot de echo om te zien of het allemaal goed gaat. Probeer in ieder geval een beetje vertrouwen te hebben, al valt dat niet mee.

Veel sterkte de komende weken met afwachten.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan