kan geen leuke/mooie meisjesnaam vinden. Wie kan mij helpen?

Hallo meiden.

Ik ben nu 24 weken zwanger en ik heb gister een pretecho gehad.
Allemaal heel erg mooi, en allemaal goed.
Nu weet ik ook dat het een meisje word. Een pracht baby.

Nou ben ik op zoek naar een leuke, mooie korte meisjes naam, als ik op site's kom, kom ik duizend en 1 namen tegen, en kan er niet uitkomen.

Wie kan mij helpen.

groetjes kim.
 
Ok, mijn meidennamen:


Bo
Senna (deze hebben wij gekozen)
Renee (als tweede naam gekozen)
Josja
Sascha (zo heet onze oudste)

ach er is zo veel keuze! Wij komen dus niet uit een jongensnaam!

Succes met kiezen!

Marion
 
Hoi Hoi,

Je moet de namen die je wel leuk vind opschrijven. Dan iedere dag een naam pakken voor je meid en dan die naam de hele dag gebruiken. Gaat die naam je snel vervelen dan pak je een andere naam.  Op het laast dan heb je in 1 keer de naam die bij je kleine meid past.
Ik hoop dat je hier wat aan heb.

groetjes aafje
 
hoi

ik zit eigenlijk op een ander forum als zwanger worden wat langer duurd maar ik las je berichtje wij hebben met ons eerste kindje ook zo getopt en ineens waren wij op de camping en een moeder riep haar dochter Mandy en toen zeiden we dat wordt het dus onze dochter heet Mandy misschien vind je het wat ik hoop dat ik gauw weer een naam mag uitzoeken want we zijn nu 2 jaar bezig voor een tweede.

succes met de namen.

linda
 
Hoi,

Onze dochter heet Isabelle Aviva (wat lente betekend) Wij zijn nu zwanger van de 2e en weten nog niet wat het geslacht is van deze smurf. Op mijn lijstje staat nu Emma op 1 en  een hebreeuwse naam als 2e(net als bij Bellie).

Helaas heeft mijn man een andere mening qua namen en we hebben het er dan ook niet over tot we het geslacht weten, dus of het Emma wordt is de vraag!

Veel succes!

Groetjes odette
 
Terug
Bovenaan