kan haast niet wachten,herken je dit?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik ben 1  mei met de pil gestopt en wacht nu op mijn eerste gewone menstruatie om daarna   voor ons eerste hummeltje te gaan.
Ik kan alleen bijna niet wachten, telkens hoop ik, wanneer ik naar de wc ga, dat ik ongesteld ben geworden. Al kan dat misschien nog wel even duren.
Ik kan het ook niet laten om naar kamertjes etc. te kijken.
Mijn vriend vind ook dat ik er wel erg veel mee bezig ben, maar ik kan het gewoon niet laten.
Herken je dit???

liefs lin

Meid
Ik herken het helemaal, wij zijn dan op dit moment 15 maanden bezig, maar inderdaad toen wij pas begonnen stond ik ook overal stil om te kijken naar kamertjes , kinderwagens en overal zag ik zwangere vrouwen lopen, ik werd er gek van ....
Heel veel succes en groetjes ber

hoi jarber,

grappig, ik had het vermoeden al dat ik niet de enige was, ha ha.
Jullie zijn dan al een poosje bezig, ik neem aan dat je, om jezelf niet gek te maken, er nu wel anders mee bezig bent.
ik wens jou/jullie ook enorm veel succes.
Dat het maar snel   raak mag zijn.

liefs lin

Nou inderdaad na een poosje ga je er inderdaad weer anders mee bezig zijn, dan ga je het een beetje hoe noem je dat niet achter je laten ,maar zit het niet meer de hele tijd in je achterhoofd, behalve dan als je beste vriendin zwanger raakt.... dan zit je er wel weer meer aan te denken, maar zij is uitgerekend over twee weken, en ben hartstikke blij want ze heeft eerst een miskraam gehad, waar ik bij was... Dus ik leef volledig met haar mee ,en ondertussen wordt de drang hoger, maar laat ik het wel wat meer los.Want je hoort van iedereen als je er teveel mee bezig bent lukt het zowieso niet ...
Tja hoe lullig het ook is zeg maar.
Hihihihi wat een woordspeling...
Maar goed suc6 groetjes ber ....
p.s. je kan me altijd aanspreken op het forum hoor .. vind het erg fijn om te horen hoe het andere vergaat .... en de steun en het begrip wat je ontvangt hier.

hoi hoi,

dat is niet niks wat je vertelde, vervelend allemaal.
Mocht ik nog vragen hebben of iets willen delen, dan hoor je me wel.

grtz

Is goed hoor, gezellig, moet zeggen het werkt aardig verslavend om hier te zijn....
hihihihihih.....

Heel herkenbaar!!! Wij zitten nu in ronde 1 en kon ook niet wachten tot ik ongi was geworden, zodat we er voor konden gaan. Helaas had ik n wat langere cyclus, dus mn geduld werd behoorlijk op de proef gesteld. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, om teleurstellingen te voorkomen, maar dat is zó moeilijk. Je wilt het gewoon zo graag!
Toen wij laatst in een babyspeciaalzaak waren, cadeautje kopen voor n vriendin die net bevallen is, heb ik wel met een ander oog daar rondgelopen hoor! Heb ook foldertjes meegenomen van kamertjes en wagens, maar eigenlijk meer om te kijken wat het nu allemaal kost, ha ha!
Ik hoop dat je ongi snel komt en je kan beginnen!

Groetjes Anoek

hoi

ook voor mij is dit heel herkenbaar ben ook in mei gestopt met de pil en wil het ook heel graag.

ik kan het ook niet laten om een baby winkel binnen te lopen om even te kijken. het is inderdaad wel fijn om te lezen dat ik ook niet de enige ben hahaha.

groetjes angela

Terug
Bovenaan