Oh, wat ontzettend herkenbaar. Ik kan echt nergens anders meer aan denken. Mijn vriend wordt daar soms gek van, daarom is dit forum ook zo prettig. Ik moet echt oppassen dat ik niet elke dag met een andere jongens- of meisjesnaam in huis kom.
Gisteren met Hemelvaart op het terras, en het enige dat ik zag waren ouders met kinderen..... Ik zie ook steeds vrouwen die hoogzwanger zijn. Laatst was ik bij de huisarts en die van mij was op vakantie: de huisarts die het overnam was natuurlijk mega-zwanger, echt te erg.
Ik mag van mezelf nog niet teveel op internet kijken naar dingen over zwanger zijn, anders vind ik dat ik er teveel mee bezig ben (al ben ik dat natuurlijk wel). Ik kijk voornamelijk naar dingen die gaan over zwanger worden en heb me daar al behoorlijk in ingelezen. Wat me nog parten speelt is mijn cyclus, die nog niet regelmatig is (ben in december gestopt met de pil). Dat is ook zo frustrerend. We zijn in april begonnen voor het echie, dus ronde 1 is al gepasseerd. Het kan mij niet snel genoeg gaan .