kan het echt niet meer aan!

zoals de titel het al zegt ik kan het niet meer!
mijn vriend voert echt niets uit.
ik ben doodop terwijl ik gewoon goed slaap.
voel me totaal niet lekker heb al 3 dagen hoofdpijn.
ben echt blij dat ze vanacht pas om kwart voor 5 kwam.. dan moet mijn vriend er toch uit en word ik wakker van zijn wekker.
dan ook nog dat ik nu net 18 ben en al een giga schuld heb bij de bank in 1 dag!
ik kom daar echt nooit meer bovenop!

mijn tranen vielen toen straks bij alicia boven op der hoofd.
ik kan het gewoon echt niet meer.

ik weet niet of we nog samen door moeten gaan

Hoi Kelly,

Ik hoor hier niet (heb een dochter die nu 14mnd is) maar ik las toevallig je verhalen.

Wat vervelnd dat je je zo rot voelt. Valt er niet met je vriend te praten? En je woont bij je schoonouders in toch? Misschien dat zei met hem willen praten....

En ik denk dat het verstandig is om een met de huisarts te gaan praten over hoe je je voelt. Dan kan je je hart luchten en misschien kan hij je verder helpen.

Heel veel succes en sterkte.

Groetjes Sabine (Januari2010 forum)

ja ik woon bij mijn schoonouders in.. en mijn vriend is niet echt voor rede vatbaar.
met mijn huisarts heb ik totaal geen band.

ik hoop dat cb snel met een oplossing komt!

he bha vervelend meid!!

Ik weet niet wat de reden is dat je bij je vriend en zijn ouders bent gaan wonen??
Heb je een goede band met je eigen ouder?? Misschien is het dan slim om voorlopig bij hun te gaan wonen?? En kunnen zij je niet helpen met je financiën!! Je moet alle hulp die je kan krijgen benutten meid!
Het is al heel wat om als 17 jarige te gaan samenwonen met je vriend, en een baby verandert al helemaal je leven!! Je zit nu natuurlijk dag en nacht bij elkaar op de lip en je gaat je dan snel aan allerlij dingen irriteren.
Ik weet dat het geen ideale situatie is maar misschien wel goed om heel even gescheiden te leven, misschien dat je vriend dan inziet dat er wat meer van hem verwacht wordt!! En ziet hij dat niet dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent!

Nou sterkte meid!

Groetjes Anne

ik ben bij mijn vriend gaan wonen omdat ik met mijn ouders een slechte band had en anders op mijn 18e zowiezo het huis uit zou gaan.
ze zijn ermee ingestemd dat ik eerder weg mocht. omdat hun mijn zwangerschap hoogstwaarschijnlijk tot een miskraam zouden leiden.
bij hun wonen is dus totaal geen optie.
ik heb ook pddnos.
ik woon nu al een ruim half jaar bij mijn vriend en tot nu toe ging het helemaal super.
ik ben zowiezo van plan de meivakantie bij mijn ouders te zijn. met of zonder mn dochter

Och meisje toch.......het is idd niet niks wat je allemaal te verstouwen krijgt.
Misschien is het raadzaam om je aan te melden bij het maatschappelijk werk?!
Die kunnen samen met jou alles goed bekijken enz en weten ook precies waar je recht op hebt als het gaat om financien enz.
Tja je vriend lastig hoor......ik weet niet of hij werkt...maar als hij werkt vind ik het pers niet meer als normaal dat jij de nachtvoeding doet!
Zo gaat dat hier ook.....en nu zeker nog in mijn verlof!
Maar zorg idd dat je hulp zoekt en denk goed na over wat je doet welke stappen je zet!
Jullie hebben wel samen een kindje! En blijven voor het leven met elkaar verbonden.
Ik vind dat je niet voor jullie meisje willens en wetens bij elkaar kan/moet/wil blijven.
Maar weg gaan is heel makkelijk...........vecht ervoor kop op!

Liefs louise

@ louise.
de nachtvoeding vind ik ook totaal geen probleem.. maar overdag heeft ie alicia ook amper 2 minuten vast.

als het beter is voor alicia dat we uit elkaar gaan dan gebeurt dat. ik wil geen ruzie's vanwege haar. ze is amper een maand en kan nu al niet meer zonder der

Nee vrouwke ik wil je echt niks opleggen hoor.....volg je gevoel en tuurlijk kun je niet meer zonder haar.
Onze Jochem is nu 9 dagen moet er niet aan denken om hem te missen.........
Maar op he doe het voor je kleine mopje!
Daar moet jij sterk voor zijn, zij moet op jou kunnen bouwen en vertrouwen!

Liefs louise

Terug
Bovenaan