Kan het niet geloven maar Ik ben zwanger.........!!!!!!!

Hoi Frderique en alle andere natuurlijk,
Nou zoals ik al zei, wow, even slikken hoor, ik ben zwanger!!!!!
PPFFFFF, had ik niet verwacht, maar toen gister mijn nod uitbleef, en ik me vandaag anders voelde, had ik , nou ja mijn aanstaande, zoiets van gewoon testen, dus dat heb ik net gedaan , en een lichte streep dat wel , maar er stond bij, hoe licht ook streep is een streep, en hij was licht maarduidelijk dus gaan we er vanuit dat we zwanger zijn, kan het niet geloven hoor......
Voel me heel blij en bang tegelijk eigenlijk en durf er nog niet van te genieten, en vooruit te kijken,dus dat doen we ook maar niet, we hopen alleen maar......
Nou dat wilde ik jullie op deze avond nog ff leten weten!!!!Moest het gewoon aan iemand kwijt, we hebben besloten om het nog niet te vertellen hoe moeilijk ook, maar als alles goed mag gaan vertellen we het ouders en broers op onze trouwdag, maar eerst maar afwachten.
Liefs Knuffelbeertje

hoi knuffelbeertje
van harte hoor met dit goede nieuws,
ik weet het is een beetje dubbel maar probeer er toch maar van te genieten.
groetjes en veel liefs lindy

Hey Knuffelbeertje,

Wat geweldig zeg!
Van harte gefeliciteerd meid.
Jij ging zeer binnenekort toch trouwen?
Wat hebben jullie dan een ontzettend mooi geheimpje die dag!
Geniet ervan!

Groetjes, Monique2

Lief Knuffelbeertje,

Gefeliciteerd! Ik doe lekker me je mee. Ik ben morgen vijf weken zwanger en ik herken al je twijfels en angst om te genieten. Ik probeer het toch wel, maar het is niet zoals de vorige keer. Ik probeer nu zoveel mogelijk gewoon door te leven en ik kijk niet te ver vooruit. Stiekem af e ntoe wel, maar het meerendeel van de tijd leef ik gewoon lekker met de dag. Maar we gaan wel genieten, hoor! Binnenkort is er vast het april-moeders forum en dan gaan we daarheen. We duimen voor elkaar!

Liefs,
Ongeduldje32

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, heb even een nachtje vrij goed geslapen ,maar kan het nog steeds niet bevatten, en ik zal wat jullie allemaal zeggen proberen er toch een beetje van te genieten maar dan met de dag.
En we hebbenmet onze trouwdag inderdaad een mooi geheimpje met ons tweeen...
En natuurlijk ongeduldje32 duim ik ook voor jou, en inderdaad samen naar het april forum, jeetje ja april....
Nogmaals bedankt allemaaal!!!!!
Liefs Knuffelbeertje

Lief Knuffelbeertje,

Ik ben in shock!! Wat ontzettend geweldig voor je! Komt je grote wens toch nog uit, zwanger trouwen!! Een geweldiger cadeau kun je je toch niet voorstellen. Weet je, ik kreeg gewoon kippevel toen ik het las. Ik vind het fantastisch voor je!! Een dikke digitale knuffel van mij!!
Wanneer ben je nu uitgerekend? April is een fantastische maand (ben ik namelijk ook geboren haha).

GENIET ERVAN!!

X F.

ps: kom je nog wel eens langs op dit forum om te vertellen hoe het met jou en de kleine gaat???

Terug
Bovenaan