Kan het niet geloven maar Ik ben zwanger.........!!!!!!!

He,
Een heeeeeeeeeele fijne trouwdag, maar dat kan nu natuurlijk niet meer stuk. Oh wat gaaf om het dan aan iedereen te vertellen. Ikzelf ben uitgerekend op
1 april (geen grap).
Enig id wanneer dat april forum er komt? Kan niet wachten.
He meis, geniet van je dag en geniet van je bruiloft. Ik zal zeker aan je denken en in gedachten naar je (buikkie) zwaaien.
Groetjes
Miranda

Hoi Hoi F,
Wat gaaf zeg dat je m ook hebt gereserveerd, nou dan zal ik maar niet vertellen wat we daar allemaal hebben uitgespookt, hihihihihi, en als ik ff nieuwschierig mag zijn , klopte de prijs een beetje, dit is in het hoog seizoen dus ik weet niet of het er iets mee te maken heeft hoor.Maar heel erg leuk, heb je ook gezien op hun site dat je met een camera door de bruidssuite kan kijken, best wle leuk hoor,(www.Kurhaus.nl).
Nou verder gaat het eigenlijk erg goed met me, maar toch zo bang, juist doordat ik niets voel (weer), alleen gevoelige borsten maar meer ook niet.Heb net nog een test gedaan....Nou dat had ik nog niet eerder meegemaakt, was een test van Kruitvat, ik dacht ach ik hbe m toch liggen waarom ook niet, en toch waren we weer best zenuwachtig ,gek he, maar goed , ik over dat ding geplast, en nog voor dat ik uit de wc was(was misschien hooguit15 seconde later) stonden er al twee vette strepen, nou zo snel had ik het niet verwacht , maar was wel ontzetend blij, en we kunnen alleen maar hopen toch dat het goed blijft gaan. Nou ik hoop snel weer wat vanje te horen!!
Liefs Knuffelbeertje

Hey Miranda,
Allereerst jij ook van harte gefeliciteerd en Bedankt voor je lieve berichtje, en nee mijn dag kan niet meer stuk, heb altijd zwanger willen trouwen,(ben alleen toch nog ontzettend bang dat het mis gaat, dus we zijn aan het hopen), en ik ben 8 april uitgerekend, ppff klinkt nog ver weg he, ik zou zo blij zijn als die 3 maanden voorbij zijn....vind het echt eng, maar probeer er toch wel iets van te genieten hoor, maar is erg moeilijk.
Ik heb eigenlik geen idee wanneer het april forum komt, maar ik voel me hier ook thuis, en blijf hier ook gewoon komen en iedereen volgen en natuurlijk voor iedereen duimen.Maar ik zal je vast wel tegenkomen op het aprilforum, tot snel!!!
Liefs knuffelbeertje

Uiteraard. Ook naar de zwangerforum.
En... aprilforum. We krijgen het nog druk met z'n allen.
Ja, ook ik ben bang. Als de dood eigenlijk, maar is toch logisch. Toch voel je al zoveel liefde he, voor zo'n klein iets in je lichaam. Ik hoop dat het goed blijft gaan bij je, net als bij mezelf natuurlijk, maar.... ik zeg stiekem dat ik er wel een goed gevoel over heb.

He, ga jij lekker aan je trouwerij denken en niet te veel zorgen maken.
Fijne dag....

Hoi Knuffelbeertje

Van Harte GEFELICITEERD
En ik wens je een hele fijne trouwdag geniet er van het is voorbij voor je het weet.
Groetjes en veel liefs,
Carolien

Hoi Knuffelbeertje,

Ik kan me je angsten heel goed voorstellen maar echt, die kwaaltjes komen vast nog wel. Het kan zo omslaan en daarbij hoeft het niet een slecht teken te zijn als je al die kwalen niet hebt. Dit is natuurlijk makkelijk gezegd want ik zou hier ook angstig van worden maar dat hoeft echt niet. Het is meer omdat je nu zo'n slechte ervaring achter de rug hebt dat je nu bang bent dat het weer gaat gebeuren. Mocht dat zo zijn dan kun je er helemaal niets aan doen dus probeer van je zwangerschap te genieten want al die angst is natuurlijk niet bevordelijk voor jou maar ook niet voor het kindje (klinkt goed he, jouw kindje!!).

De prijzen kloppen inderdaad, ik moet ook rond de €550,- betalen. Wel super dat de suite op Valentijnsdag nog vrij was! En inderdaad, geen vieze dingen doen, je bent nu toch al zwanger haha
Ik had trouwens wel op hun site gekeken maar zag geen foto's van de bruidsuite, wel van 3 andere soort kamers (of is de bruidssuite die onderste kamer, die luxe?). Wel jammer dat je niet uit kijkt op zee maar goed.

Ben je al nerveus voor de bruiloft? En heb je je dokter al gebeld voor een echo? Als je een mk hebt gehad dan mag je meestal al in de 8ste week een echo laten maken.

Ik hoor het wel.

X F.

Terug
Bovenaan