kan het niet meer van me afzetten... word knetter van mezelf

lieve allemaal,

Nog nooit ben ik zo ontzettend bezig geweest   met het hele zwanger worden gebeuren als deze keer.
Voor mijn gevoel gaat deze maand alles zo goed, dat het bijna niet meer mis kan gaan!

Maar dat maakt me ook zo onzeker....
Tuurlijk kan het mis gaan.... En ben zo bang voor de klap die dan komt.

Slaap al dagen heel slecht (bijna niet wel te verstaan....) en er spookt maar een ding door mijn hoofd.....

Nog een paar dagen.... dan hebben we duidelijkheid.
Zaterdag is het 2 wkn geleden dat de pregnyl is gezet.
Dus w.s. zal ik maandag of dinsdag meer weten......

zucht zucht zucht.....
word echt knetter van mezelf....

liefs,
peet

Lieve Peet,

Ik zag dat je online  , dus goeiemorgen!!!!!
Rot he?? Ik herken je gevoel helemaal.... Voor mijn gevoel zijn we er zoooo dichtbij geweest (bij een goede zwangerschap), dat iedere poging nu superspannend is...

Ik wou dat ik de tijd vooruit kon zetten

ik moet gaan, moet weer voor mijn teen naar de huisarts, maar zal gauw even weer komen kijken hoe het met je gaat

van mij

goedemorgen Peet en Mickey

Meiden rustig........... Ik weet dat wachten niet onze sterkste punt is, maar je kan het niet sneller laten verlopen. Ik werd er ook knetter van, omdat we alle drie weten dat het wel kan (zwanger worden). Ik hoop zo dat jullie beiden zwanger zijn, ik zal heel hard voor jullie duimen.
Peet, dat slechte slapen herken ik zo. Ik sliep ook zo ontzettend slecht. Ik kan makkelijk zeggen, 's avonds geen koffie, ga een stukje wandelen, probeer er niet aan te denken.................... maar dit kan je niet zomaar ff uitzetten.
Lieve schatten, ik denk aan jullie

Liefs

Lydia

(moet naar de tandarts en fysio, dus tot later)

hoi allemaal....

Ik doe mijn best om de zon te laten schijnen en het van me af te zetten, maar het valt niet mee!
Ik ga zo lekker even met mijn manneke naar een kermis hier in de buurt en vanavond ga ik zwemmen.
Wellicht dat ik ff op andere gedachten kom.....

Heb vandaag de hele dag een zware buik. Net als toen met de cyste en net zo'n buik die ik heb als er eitjes aan het groeien zijn of op knappen staan.
Weet niet zo goed wat ik daar nu weer mee aan moet....
Vreemd allemaal.... maar goed.. het zal er wel bij horen...

Tot snel maar weer.
Liefs,
Peet

hoi hoi, ik snap jullie helemaal , ik ben twee weken aan 1 stuk naar de gyn gemoeten voor mijn eitje in de gaten te houden en nu stond hij dus vorige week maandag op springen dus ja wanneer is hij gesprongen??? we hebben wel bijna de hele week geklust want ja niet geschoten is altijd mis!! nee dit is pas de eerste keer in al die 2,5 jaar dat   we het hebben gedaan op commando!!! ja van de gyn moesten we huiswerk maken!! maar ik weet wel dat er dan helemaal geen hol aan is!! dus........ moet ik ongeveer de 12de ong worden, of niet ik hoop het zo voor ons allemaal, we hebben nu genoeg stress gehad iedere maand, en toch iedere keer denk je van ja nu is het zover, en ook al zijn de RD gearriveerd dan nog denken ja maar misschien is het wel innesteling bloeding enz... ik wordt ook gek van mezelf en mijn man denk ik ook , plus mijn dochtertje , ik ben echt niet te genieten de laatste weken, bij het ggz wilden ze me eigenlijk med geven voor rustig te worden, maar ja als ik ooit nog zwanger raak dan moet ik weer stoppen dus nu even afwachten 19 juni dan moet ik weer bij de gyn terug komen, en dan gaan we weer verder kijken wat te doen met de medicijnen en als ik nog niet zwanger ben dan gaat de gyn kijken wat we dan nog meer kunnen gaan doen, dus ben benieuwd,
sorry voor het lange verhaal maar moest het echt effe kwijt,
dikke kus voor jullie allemaal, en laten we het beste er van hopen,
xxxx wendy

Hi Peetje,

Joh, volgens mij is het gewoon hartstikke goed hoor, dat je vanalles voelt!!! Ik voel gewoon helemaal niks, terwijl ik bij beide keren dat ik wel zwanger was wel vanalles voelde, zoals krampen, opgeblazen gevoel etc. Ook snurk ik nu niet, (hihi) wat beide keren ook heel duidelijk wel zo was toen ik zwanger was, dus johhhhh, ik heb er best een goed gevoel over bij jou!!!!!!
(Bij mezelf iets minder deze keer helaas, maar goed blijf hoop houden tot het tegendeel bewezen is.... Maar 3x achterelkaar zwanger zal wel teveel van het goede zijn he??!!)

xxxxxx Mickey

Nou MamaPeet,

Ook dat knetter van jezelf worden herken ik maar al te goed !
Ik voel ook van alles maar niet altijd wat ik 'wil' voelen zoals bijv. steken in mijn buik
Misselijk ben ik ook al maar dat is gewoon de spanning, dat is bij onze vorige poging ook wel gebleken... toen gebeurde er ook gewoon helemaal niets
Ik hoop ook bij alles dat ik voel dat het een positief teken is maar pff, nu NOG een hele week wachten voor we uitslag hebben...
Begrijp ik het goed dat een aantal deelneemsters aan het forum al kindjes hebben ?
Zijn deze ook via IUI/ICSI of IVF geboren ?
Ik heb het geluk nog helemaal nooit mogen meemaken en wil dat nu toch ECHT wel eens (ik misgun het andere vrouwen niet maar ik wil nu zóóóó graag ook zelf eens aan de beurt zijn....)
Deze X dus voor de eerste maal 2 cryo's teruggeplaatst maar ook DAT geeft geen enkele garantie
Dit weekend heb ik genoeg te doen maar heb eigenlijk helemaal NERGENS zin in ...behalve dan een week in slaap vallen en wakker worden als de uitslag er is.....

Veel succes allemaal en sterkte met het bedwingen van de zenuwen

Sunshine-Jo

Terug
Bovenaan