kan het niet meer van me afzetten... word knetter van mezelf

lieve meiden,

suxes allemaal in jullie wacht periode.
verschrikkelijk die wachtweken.....
je hebt het nu niet meer in de hand, dat maakt het, het juist zo zwaar.
ik hoop en duim mee dat er een positieve uitslag uitkomt!!

warme groet, jana.

lieve allemaal,

vandaag gaat het redelijk.
Net lekker in de tuin gewerkt en mijn veestapel verzorgd (hond, konijn en vissen)
Dadelijk ga ik lekker genieten van het zonnetje.
Tuurlijk spookt het nog steeds allemaal door mijn hoofd, maar ik kan me vandaag wel zetten tot het doen van activiteiten....

voor sunshine-Jo; ik ben al een mama. Heb een zoontje van nu ruim 3 jaar. Hij is op de zelfde manier verwekt als dat we nu aan het behandelen zijn. Middels clomid kuren en klussen op commando. Alleen bij hem waren we na 4 behandelingen zwanger. Nu na 9 behandelingen zwanger, maar dat werd dus een miskraam. Na de miskraam is dit eigenlijk pas weer de 1e kans die we krijgen. (lang verhaal sunshine)

Liefs en tot snel weer
Peet

Hoi Allemaal!

Peet, fijn dat je ff lekker in de tuin hebt gewerkt en ja die veestapel moet ook bijgehouden worden he?? Hier 2 honden en een jong poesje, dus veel stofzuigen en wandelen Ik ben net thuis van een cursus, maar heb de honden alleen even hun behoeften laten doen achter (is grote vijver met gras en struiken van de gemeente, waar ze ff kunnen plassen) Het is nu te warm voor ze. Ik ben vandaag eigenlijk ook best rustig, ik heb zo het gevoel dat het niks wordt deze maand... Waar ik alleen best bang voor ben is dat ik de hormonen niet meer mag gebruiken. Eigenlijk natuurlijk erg positief dat ik zelf een eitje heb gemaakt deze cyclus, maar als ik nu ook op tijd ongesteld word mag ik de komende maand geen Clomid gebruiken en ben ik zo bang dat alles weer zo onregelmatig en langdurend wordt. Ik vond het wel een fijn iets, die regelmaat die de Clomid met zich meebrengt.... Maar goed, ik moet maar gewoon niet op de zaken vooruit lopen....

Sunshine Jo, ik heb een stiefzoon van 7 die de helft van de week bij ons woont. Ik ben dus zelf nog geen moeder, maar "speel" het af en toe wel Nee serieus, enerzijds vind ik dat fijn, het is een schatje, maar anderzijds ook zo confronterend, want hij heeft een moeder en dat ben ik niet.....

x Mickey

Hoi allemaal

Goed om te lezen dat het vandaag beter met jullie gaat. Geniet van het mooie weer.
Ik heb ruzie met mijn printer, ik zit huiswerk te maken en het kreng doet het niet na 1 velletje papier (ik kan het zelf oplossen, dat was mijn werk)
Ik ben trouwens ook stiefmoeder van een meisje van bijna 5. Ze haalt af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan door te zeggen dat wij geen andere kindjes willen (hoe leg je aan zo'n kleintje uit dat haar broertje/zusje is overleden in mijn buik). Als ze naar haar eigen moeder gaat, klampt ze zich aan me vast en zegt ze heel zacht "dag mama" in mijn oor. Ik  vind dit heel ontroerend.
Goed ik ga nu ff verder stoeien met de printer....

Liefs

Lydia

He meiden!

hoe gaat het???
Nog maar een paar dagen en dan mag ik eindelijk weer beginnen!! :)
Even afbouwen met de provera en dan nieuwe ronde nieuwe kansen...
Ik moet van de gyn wel eerst een test doen voor ik met de provera begin maar kan me niet voorstellen dat ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Ik merk helemaal niets en moet zeggen dat ik wel het verschil merk hoor een cyclus zonder hormonen maar het weten dat je eigenlijk een beetje stil staat is ook weer niet zo prettig dus dan maar weer liever de bijwerkingen en lekker aan de slag! ;-)
Ik moet wel zeggen dat de vier of vijf weken vrij snel zijn gegaan gelukkig.
Nu maar hopen dat de clomid weer zijn werk doet en dan net als jullie nu weer die vervelende wachtweken...
Oh meiden hoop zo dat ik snel van een van jullie posi nieuws krijg!

Nou vanmiddag nog maar even gaan werken en dan morgen middag nog en dan lekker vakantie. Nou ja, denk je dat je even kunt uitrusten in de week voor de bruiloft, staat alles al weer helemaal vol gepland!! hahahah maar dat doen we gelukkig ons zelf aan.

Spreek jullie snel en geniet van het weer :)

xxx Niekje

hallo

Hier weer een berichtje van mij.
Het gaat hier allemaal redelijk goed.
Nog geen enkel teken van aankomende rode duivels. Normaal heb ik de dagen voorafgaand aan een menstruatie altijd wat "klodderige"afscheiding. Nu dus niet....
helaas ook nog geen enkel teken dat wijst op een zwangerschap.
Heel wazig en onzeker dus!

Vandaag is het precies 2 wkn geleden dat ik de pregnyl heb gezet.
De komende dagen zullen dus toch eindelijk zekerheid moeten brengen......
Spannend, spannend, spannend.....
Ik wacht in elk geval met evt. testen tot minimaal woensdag, donderdag of vrijdag.
Ik wil mezelf niet voor de gek houden...
Ik hoop dat ik echt die test mag gaan kopen... dan ziet het er eigenlijk wel veelbelovend uit... (heb er nog geen in huis...)

Gisteren een heel relaxte dag gehad.
Eerst mijnhuisje op orde gemaakt, lekker wezen winkelen in Eindhoven en daarna in het zwembad geplonst.
De dag afgesloten met een bezoekje aan het pannenkoekenhuis.
Het was echt super en heb heel de dag alles een beetje van me af kunnen zetten.
Hopelijk lukt dat de komende dagen ook.
Zou wel fijn zijn, want de spanning wordt nu wel heel erg groot...

tot snel weer.
liefs
Peet

ff kleine update na vanmorgen...
vertrouwen zakt hier met de minuut.....
veel buikkrampen het laatste uur en krijg nu ook meer afscheiding... tja.. die klonterige wat ik straks beschreef.......

maar goed... zo lang er geen RD zijn, de moed nog maar niet opgeven...

liefs,
peet

Lieve Peet,

Ik duim ontzettend hard voor je hoor, dat ze wegblijven, die ellendige duivels!!!
hier geen nieuws te melden, voel niks wat ergens op wijst, alleen niet zo'n best humeur... beetje depri en moe.

hou me op de hoogte joh! xx Mickey

Terug
Bovenaan