Hoi Allemaal!
Peet, fijn dat je ff lekker in de tuin hebt gewerkt en ja die veestapel moet ook bijgehouden worden he?? Hier 2 honden en een jong poesje, dus veel stofzuigen en wandelen Ik ben net thuis van een cursus, maar heb de honden alleen even hun behoeften laten doen achter (is grote vijver met gras en struiken van de gemeente, waar ze ff kunnen plassen) Het is nu te warm voor ze. Ik ben vandaag eigenlijk ook best rustig, ik heb zo het gevoel dat het niks wordt deze maand... Waar ik alleen best bang voor ben is dat ik de hormonen niet meer mag gebruiken. Eigenlijk natuurlijk erg positief dat ik zelf een eitje heb gemaakt deze cyclus, maar als ik nu ook op tijd ongesteld word mag ik de komende maand geen Clomid gebruiken en ben ik zo bang dat alles weer zo onregelmatig en langdurend wordt. Ik vond het wel een fijn iets, die regelmaat die de Clomid met zich meebrengt.... Maar goed, ik moet maar gewoon niet op de zaken vooruit lopen....
Sunshine Jo, ik heb een stiefzoon van 7 die de helft van de week bij ons woont. Ik ben dus zelf nog geen moeder, maar "speel" het af en toe wel Nee serieus, enerzijds vind ik dat fijn, het is een schatje, maar anderzijds ook zo confronterend, want hij heeft een moeder en dat ben ik niet.....
x Mickey