Kan het nog niet geloven!

Nou, hehe, ik kan eindelijk weer meepraten! Op een of andere manier lukte het niet om in te loggen. Nou ja....

Maar mammie854616: ik heb vorige week maandag de huisarts gebeld en die zei me de gyneacoloog te bellen en daar heb ik dus volgende week dinsdag een afspraak. Blijkbaar vond mijn huisarts het niet nodig om gelijk bloed te prikken.... En ik moet zeggen dat ik de afspraak bij de gyneacoloog ook wat sneller verwacht had.
Misschien dat het tot iets van 7 weken nog niet veel doet (zodat dat de waarde nog niet zoveel stijgt....)

mabu81: tot nu toe gaat het wel goed met mn schildklier, volgens mij. Ben deze week wel meer en erger moe dan vorige week. Lig echt al vroeg te slapen.

Hoi,

Mijn huisarts heeft ook niet zoveel ervaring net schildklier en zwangerschap maar ik heb er zelf op aan gedrongen dat ik wou bloedprikken!! En het is per persoon heel verschillend wanneer in de zwangerschap de waardes stijgen maar omdat in de eerste weken alles bij je kindje aangelegd word en de schildklier van de kleine nog niet werkt is het kindjes alles van jou nodig, welke en hoeveel medicijnen gebruik jij als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan