A
Anoniem
Guest
hallo allemaal.
ik ben pas 1 maand bezig met zwanger worden.
even de voor geschiedenis...
- 10 oktober; 1e dag van laatste menstruatie (pil-bloeding)
- 28 oktober één veegje bloed, 29/30/31 oktober 1 tampon per dag bloed, niet veel dus...
1november één veegje bloed
ik had gedacht dat de menstruatie pas veel later zou komen omdat ik net gestopt was met de pil. een innestelings bloeding heb ik ook aan gedacht, maar die kan maar 2 á 3 dagen duren in principe.
ik heb geen pijn in mijn borsten niet misselijk enz
maar wel veel plassen, het gevoel dat je blaas eruit komt elke keer als je opstaat. pijn in mijn maag, of nou ja , maag... mijn hele buik ter hoogte van mijn maag zeg maar.
deze klachten heb ik al sinds 28 okt en worden alleen maar erger.
het lijkt wel of ik me zwanger voel hoewel ik bijna zeker weet dat dat niet kan vanwege die bloedingen v/a 28 okt.
of toch... heeft mijn gevoel gelijk???
groetjes matahari
ik ben pas 1 maand bezig met zwanger worden.
even de voor geschiedenis...
- 10 oktober; 1e dag van laatste menstruatie (pil-bloeding)
- 28 oktober één veegje bloed, 29/30/31 oktober 1 tampon per dag bloed, niet veel dus...
1november één veegje bloed
ik had gedacht dat de menstruatie pas veel later zou komen omdat ik net gestopt was met de pil. een innestelings bloeding heb ik ook aan gedacht, maar die kan maar 2 á 3 dagen duren in principe.
ik heb geen pijn in mijn borsten niet misselijk enz
maar wel veel plassen, het gevoel dat je blaas eruit komt elke keer als je opstaat. pijn in mijn maag, of nou ja , maag... mijn hele buik ter hoogte van mijn maag zeg maar.
deze klachten heb ik al sinds 28 okt en worden alleen maar erger.
het lijkt wel of ik me zwanger voel hoewel ik bijna zeker weet dat dat niet kan vanwege die bloedingen v/a 28 okt.
of toch... heeft mijn gevoel gelijk???
groetjes matahari