kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik ben pas 1 maand bezig met zwanger worden.
even de voor geschiedenis...
- 10 oktober; 1e dag van laatste menstruatie (pil-bloeding)
- 28 oktober  één veegje bloed, 29/30/31 oktober 1 tampon per dag  bloed, niet veel dus...
  1november één veegje bloed

ik had gedacht dat de menstruatie pas veel later zou komen omdat ik net gestopt was met de pil. een innestelings bloeding heb ik ook aan gedacht, maar die kan maar 2 á 3 dagen duren in principe.

ik heb geen pijn in mijn borsten niet misselijk enz
maar wel veel plassen, het gevoel dat je blaas eruit komt elke keer als je opstaat. pijn in mijn maag, of nou ja , maag... mijn hele buik ter hoogte van mijn maag zeg maar.

deze klachten heb ik al sinds 28 okt en worden alleen maar erger.
het lijkt wel of ik me zwanger voel hoewel ik bijna zeker weet dat dat niet kan vanwege die bloedingen v/a 28 okt.

of toch... heeft mijn gevoel gelijk???

groetjes matahari

Hallo Matahari,

Vervelend he die onzekerheid.
Ik weet nog dat ik pas stopte met de pil. Echt geloof me je lichaam geeft allemaal rare signalen en is gewoon helemaal door de war. Alles moet weer een beetje natuurlijk worden, want die pil veranderd heel wat hoor in je lichaam. De eerste periode was ik erg onregelmatig ongesteld en zodra ik over tijd was dacht ik.."zou het raak zijn"?
Ik zit nu in ronde 9 en heb sinds 2 maanden eindelijkeen beetje kijk op de lengte van mijn cyclus (40dgn). Dit alleen maar om je een beetje te laten zien, dat je na het stoppn van de pil, behoorlijk voor de gek kan worden gehouden.
Maar wie weet...misschien heb je wel heel veel geluk en is het gelijk raak!
Had je al een test gedaan?Misschien wordt je daar wijzer van?
Ben benieuwd en hoop voor je dat je echt zwanger bent!

Groetjes,Famke

nee ik heb nog niet getest. omdat ik zelf zoiets had van: ikben "ongesteld" geworden, dus niet zwanger. maar mijn zusje week ervan(zelf al moeder) dat ik ben gestopt met de pil. n.a.v mijn klachten zei ze dat ik alsnog wel moet testen. en dat een bloeding met weinig bloed (bij mij was het ook overwegend bruin) niet zoveel zei over wel/niet zwanger zijn. ik heb de test in huis dus ik ga morgen testen..

bedankt voor je berichtje trouwens

groetjes matahai

Spannend!!! Laat je het nog even weten???
(misschien is het wel innestellingsbloed geweest?)

Ik duim voor je hoor!!!!

Groet,
Famke

tuulijk laat ik het nog even weten. ik ga er niet van uit. maar ik voel allemaal dingen die ik normaal niet voelde...

o ja, een innestelings bloeding kan toch maar max 3dagen duren?

nog even terug op jou...
jij bent zie ik ook al een tijdje bezig met zwanger worden. wat vervelend dat het niet lukt.
wat lang ook he? een cyclus van 40 dagen. moet je helemaal zo lang wachten..

Hey Famke,

las dat je een cyclus van 40 dagen hebt.
Ik heb ook een lange cyclus en ben al 8 maanden pil af....zit eraan te denken om de HA te bellen.
Heb jij dat niet al gedaan??
Ik vind het nl. errug frusty zo'n lange cyclus!!!!

Maareh ben wel benieuwd want denk dat ik toch afgescheept word dus ben wel benieuwd of jij de HA al had gebeld en wat die ervan vond.

liefs Bri

Terug
Bovenaan