kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben?

ja, 40 dagen is zeker lang, maar ben wel blij dat ik nu weet ongeveer wanneer ik mijn eisprong heb en eindelijk is het nu vrij regelmatig.
Was eerst weer kort, dan langer etc.
Hoop dat we allebei binnenkort veel geluk hebben!

Hoi Bri,

Hoe lang is jouw cyclus?
Nee ik heb nog niet de huisarts gebeld. Ben wel van plan om dit in februari te gaan doen hoor, dan zijn we ongeveer een jaar bezig. Maar ik ben net verhuisd en heb toevalig net afgelopen week me over laten schrijven naar een andere huisarts. Ik ken hem nog niet en ben vindt het dus nog moelijker nu om naar hem toe te gaan.
Maar weet je....je raakt nu zo onzeker, ken jij dat gevoel ook? Ik ben ook eigenlijk wel bang hoor, straks komt er een negatieve uitslag uit. Maar we moeten wel positief blijven hè! En meestal wordt er gezegd, dat je na een jaar  naar de huisarts kunt gaan.  
Maar ik denk dat je dan eerst weer je temp moet gaan meten enzo...en aangezien wij allebei onregelmatig werken is dat echt niet te doen.
Hoe is dat bij jullie? Gaan jullie ook voor je eerste kindje?

Hey hoi,

mijn laatste cyclus was 38 dagen!!!
heb cyclussen gehad van 38,41,37 en nu weer 38 dus.
Ben ook begonnen met tempen sinds vorige maand.
Heb alleen geen tempverhoging kunnen ontdekken.
En mijn ongi was ook anders dan anders.....minder bloed en helemaal geen kramp dus twijfel of ik wel een eitje had.

Maarja word er erg onzeker van ja!!
tis gewoon niet leuk meer!!
degenen met een cyclus van 28 dagen kunnen na hun ongi alweer zowat gaan beginnen met vrijen en wij moeten weer wachten!!

wij gaan voor ons 2e kindje...
we hebben al een dochtertje van bijna 4 jaar.
zij was een cadeautje en ik was toen ook nog nooit aan de pil geweest.
nu 3 jaar de pil geslikt.....ga nooit meer aan die troep!!

Ik ga denk ik morgen de HA bellen dus dan laat ik het wel weten...

mijn nieuwe nod is nu 6 december......gewoon een hele maand wachten nog!!
succes,

liefs Bri

Goed van je hoor! Laat je het nog even weten dan?In de hoeveelste ronde zat je?
Wat vindt jouw man er eigenlijk van? (hihi wat een vragen hè)

Het is soms inderdaad wel erg frustrerend, want je moet nu tenslotte toch weer zeker 2,5 week wachten na je ongi, voordat je waarschijnlijk weer je vruchtbare dagen hebt. poehhhhhhhhhh errug hè?Slik jij bijvoorbeeld monnikspeper, of geloof je daar niet zo in.

Een maandje geleden was ik bij mijn therapeute, en zij schijnt ook een beetje helderziend te zijn, al vanaf dat ze klein is.....en zij zei dat het zeker allemaal goed komt.....dus dat was dan weer wel positief. Maarja in hoeverre moet je zoiets geloven...

Veel succes en ik ben benieuwd!

Liefs,Famke

ik zit nu in de 4e ronde.....maarja 8 maanden al van de pil af....
maart gestopt en in juli voor een kindje gegaan.
maareh ik laat de ha anders geloven hahahaha
laat hem maar denken dat ik 8 maanden bezig ben....hihihi

sja mijn man....die rageert met helaas als ik weer ongi word...hij heeft meer geduld...
maar deze keer zei hij dat we deze maand erg ons best gaan doen!!
Merk nu aan hem dat hij het ook graag wil.

Ik heb voor deze maand de digitale ovulatietesten gekocht....hoop dat ik mijn ei kan vinden... zijn   al zo duur....en maar 7 testen.....maarja ga t toch proberen...

ik laat het nog wel weten...

liefs Bri

hoi famke

ik heb vanmorgen toen ik uit bed kwam een test gedaan. deze was negatief .

ben vanmiddag wel naar de dokter geweest, om te vertellen dat ik zo'n last van mijn onderbuik en maag/ darmen had. en ook dat ik gestopt ben met de pil..
hij voelen... en toen zei hij:
je hebt gewoon wat last van darmkramjes... en wat betreft mijn onderbuik zei hij: kom morgen maar een ochtendplasje brengen.
gadver hoe hij dat zegt...

nou dat was het weer, groetjes matahari

Heb je misschien een blaasontsteking??
Ben je al bij de huisarts geweest met een potje???

Hoiiiii Matahari,

Als ik het zo hoor, denk ik ook dat je wel eens een blaasontsteking kan hebben, maar dat ochtendplasje(!!) zal het uitwijzen.
Wel vervelend voor je, maar als dat het is, dan ben je er met wat medicijnen zo weer vanaf en dan......op naar de volgende klusronde!!!!

We horen het nog wel he!

Veel succes en hoop dat het gauw over is!

Famke

Terug
Bovenaan