kan het?

Hai meiden...
Ik had een vraagje...
7 feb had ik de eerste dag van mijn periode en 9 feb was de laatste dag. Nu hebben mijn aanstaande en ik het de 13e feb. Onveilig gedaan. Nu heb ik sinds een paar dagen gekke klachten zoals buikpijn in mijn onderbuik, want voelt als ongesteldsheidsbuikpijn, mijn tepels zijn erg gevoelig en de hele tijd hard. Ook is de huid eromheen van kleur verandert..donkerder. Verder heb ik vlagen van misselijkheid en last van droge ogen..dat ze meer tranen.
Nu zag ik dat dit allemaal zwangerschaps kwaaltjes zijn, maar ik kan het me bijna niet voorstellen zo net na mijn periode. Maar ik voel me gewoon anders dan normaal! 2 maart zou mijn periode weer moeten beginnen. Zijn er hier vrouwen die het herkennen...zooo vroeg al kwaaltjes...en iemand een idee of het kan dat ik zwanger ben?

Groetjes!!
 
Klinkt wel als zwanger zijn.
Maar is die bloedverlies geen eiersprong geweest? Dan is het indd mogelijk dat je dan zwanger bent.
Of die ongesteldheid is gewoon een bloeding geweest??
De eerste symptomen waren bij mij ook gevoelige donkere tepels en borsten. En daarna ook misselijkheid.
 
Hai ilona! Bedankt voor je bericht!
Dat ik de 7e ongesteld werd was idd wel 5 dagen vroeger dan normaal. Heb altijd een hele regelmatige cycles. Ben altijd zo 3 dagen ongesteld. Had alleen nu vanaf die 7e, geen buikpijn...wat ik normaal wel altijd wat heb. Ook mijn eisprong voel ik eigenlijk altijd! Maar jij had dus ook dat je tepels pijnlijk werden? Mijn borsten zijn nog normaal maar mijn tepels alsof er hele kleine prikjes worden gegeven als ik eraan zit. Zelfs over mijn trui heen voel ik dat. Of onder de douche! Best raar allemaal!

Groetjes!
 
Die test kan ik pas na 2 maart doen..anders werkt het waarschijnlijk toch niet. Maar als ik zwanger ben...dan is het heel welkom! Moet ik alleen mijn bruiloft gaan verzetten! Haha.
 
zit niks anders op dan wachten. Maar symptomen de dag na de bevruchting kan wel. Ik ben zelf al gelijk misselijk en weet het zeker dat ik zwanger ben. Alleen dan nog wachten totdat je kan testen poeh zeg.. moeilijk. Ik testen uiteindelijk op dag 14 na bevruchting positief. Maar wat waren die 2 weken lang.
 
Hi Josh!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super leuk!
Die weken duren idd heel lang! Het is nou ook niet zo dat ik mezelf zwanger denk dus dat mijn lichaam allerlei rare dingen met me gaat uithalen. Ik heb wel gehoord dat sommige vrouwen dat kunnen hebben die heel erg bezig zijn met zwanger worden.
Als ik idd zwanger ben is het gewoon heeel snel gegaan allemaal! Ben pas in oktober gestopt met de pil en had eigenlijk al direct weer mijn normale periode's. Dat werkt dus gelukkig allemaal goed. Het zal ook wel zo zijn dat het bij iedere vrouw anders is. Ik voel me alleen heel anders! Heb ook erg last van snel koude handen want ik ook totaal nooit gehad heb..ja buiten als het koud is, maar nu ook gewoon binnen of als ik slaap.
2 maart ben ik ook nog jarig...maar als ik die dag niet ongesteld word...vind ik dat een prachtig cadeau.

Geniet van je zwangerschap!!
 
Terug
Bovenaan