kan het?

Wanneer ga je trouwen dan!
Gefeliciteerd a.s. bruidspaar!!!

Ja dan moet je nog ff geduld hebben. Succes met wachten.... En laat het ons weten he! Hoop ook dat je een super verjaardagskado krijgt...
 
Hi ilona!
Dabk je! Ik zou volgend jaar mei gaan trouwen, op het strand van curacao! Maar dat moet ik dan ff uitstellen als ik wel zwamger ben, want al die spullen voor een kleine zijn ook duur! Als het nou wel zo is...laat ik het hier direct weten! Hebben we direct antwoord op mijn vraag. KAN HET! Haha.

 
Hoi Jilzz, Ik had 5 dagen na mijn eisprong( ik heb een superregelmatige cyclus, dus weet precies wanneer deze is), behoorlijke heftige buikkrampen in mijn onderbuik. Aangezien we het in de week voor de eisprong en op de dagen zelf regelmatig hebben gedaan, wist ik dat de kans vrij groot is dat ik zwanger zou zijn. Gegoogled op internet en die krampen kwamen niet veel voor, maar een enkele herkende het wel. Het schijnt dat ongeveer 5 dagen na de bevruchting de innesteling plaats vindt en dat dan inderdaad voor dergelijke krampen kan zorgen, maar hoeft dus niet. Het kan dus zeker zijn dat de buikpijn in de je onderbuik innestelingskrampen zijn geweest... Ik hoop het voor je :)
 
hai daniels mon!

Bedankt voor je reactie! Tis idd moeilijk te vinden op internet waar mijn klachten dan vandaan zouden kunnen komen. Heel af en toe heb ik nog wat buikpijn. Mijn tepels zijn nog gevoelig, lijkt wel iets minder als in het begin. Tis nog een week wachten...dan weet ik misschien iets meer! wel spannend. Ik had op een ander forum nog een bericht van een verloskundige en zij zei dat de kans dat je zwanger raakt na je periode, klein is maar dat het absoluut wel kan en dat zij meerdere vrouwen in haar praktijk heeft gehad. Ik hou me dus nog maar even netjes aan de regeltjes van wat je allemaal niet mag eten en slik gravitamon. Daar zit alles is. Is voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn of borstvoeding geven. Ik hou jullie op de hoogte! haha. groetjes!
 
Ben benieuwd of je idd zwanger bent het klinkt wel herkenbaar. Inmiddels bijna 4 maandjes zwanger en ik was ook altijd regelmatig kon de klok erop gelijk zetten. Ik had net zoals jij buikpijn, opgeblazen buik en last van mijn tepels.
 
Nou zitten jullie...ik heb antwoord op mijn vraag hoor...
Gister ochtend had ik opeens bij het afvegen heel licht bruine afscheiding...en ook in mijn urine zat een zeer klein bruin sliertje. (volgens mijn vriend was het een pluisje..) Maar was het niet hoor
Ik zat dus gister tijdens mijn verjaardag de hele dag te wachten op dat mijn ongi zou doorzetten.. Normaal werd ik altijd op de vrijdag ongesteld. Alleen was ik de 7e feb, drie dagen eerder ongesteld geworden.

De door mij verwachte ongesteldheid is echter niet gekomen...
Dus vanmorgen in bed zei ik tegen mijn vriend...wat zal ik doen...ik moet nu heel nodig plassen...zal ik testen?
Ja zei hij, probeer maar!

Dus ik met knikkende knieen naar beneden. Ik had een CB digital test, waarop staat voor 99 % nauwkeurig. Dus getest..met dat ding in bed gaan liggen en samen ernaar staren...wat zu er gebeuren... en na 1 min en 4 seconde...

ZWANGER!!!!!!!!

Dus nogmaals kijken...staat er niet NIET voor...maar nee er stond echt zwanger... dus we hebben elkaar een minuut zo aangekeken toen moest ik heel hard omdat ik het totaal niet verwacht had! Vervolgens kreeg ik een heeeele dikke kus van mijn liefste en kregen we samen de slappe lach!

Het is allemaal heeel bizar...want ik ben in oktober gestopt met de pil na deze 10 jaar gebruikt te hebben...en nu ben ik na 1 keer gelijk zwanger!!!

Nu hopen dat het goed blijft gaan
 
Terug
Bovenaan