Hai Miranda,
Ik moest 0,75 cent bijbetalen toen ik het recept kreeg, maar ik heb geloof ik geen eigen risico bij mn verzekering. Ik heb geen idee of het een duur medicijn is, maar ik geloof het niet zo hoor. Volgens mij moet je wel altijd terug naar de huisarts als je een herhalingsrecept wil. Of misschien kan je het met de huisarts afspreken dat wanneer het niet werkt, je overgaat op plan B en je even belt voor een herhalingsrecept?! Je kan er naar mijn weten meteen mee beginnen, maar dat zou ook afhankelijk kunnen zijn van je cyclus dat weet ik niet. Fff navragen ja! Ik kreeg een kuur van 10 dagen en dan 3 pillen per dag bij de maaltijd. Best lastig met werk enzo, want wil niet graag aan mn collega's uitleggen waarom ik een pilletje inneem tijdens de lunch, haha.
Nee, we zijn nog niet voor het echt bezig. Alhoewel, het zou deze maand wel kunnen lukken hihi! Mijn vriend zei vorige week dat ie nog wil wachten, hebben we een heel gesprek over gehad. Maar op de één of andere manier lijkt het wel offie van mening is veranderd, want van 't weekend hield ie er zogezegd niet echt rekening mee dat ik gisteren/vandaag in de goede dagen zit!! En dat had ik wel tegen hem gezegd!! Dus binnenkort maar even vragen of ie erover nagedacht heeft?! Zou echt in de zevende hemel zijn als ie vertelt dat ie het wil proberen!
Heb je trouwens een afspraak kunnen maken bij de ha voor morgen?
Groetjes,
Druifje
quote: miranda26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2008 21:26:34&apos

);
hoi hoi druifje dus ik kan er wel degelijk aan beginnen en die tweede reactie is natuurlijk ook een optie he!!! tenminste als de ha het me wil voorschrijven! als ik eenmaal het recept heb dan kan ik zelf een nieuw recept bij de apotheek bestellen he! en is het duur? we moeten toch nl de eerste 150 euro zelf betalen echt belachelijk maar ja als het helpt dan betaal ik dat graag! ik hou je zeker op de hoogte ik bel maandag gelijk voor een afspraak en dan kan ik dinsdag hopelijk terecht! en dan zou ik er meteen mee kunnen beginnen? ff navragen. ik wist niet dat primolut voor twee dingen tegelijk zou kunnen werken dacht alleen voor een menstruatie op te wekken maar niet voor te stoppen maar zo zie je maar weer he jou heeft het geholpen en dat is waarom het gaat! ik hoop dat als ik het krijg dat het mij ook helpt en dat de menstruatie erna weer regelmatig is!!! en jullie zijn dus nog niet helemaal voor de echt bezig ik kan best begrijpen dat je af en toe twijfelt hebben wij ook gedaan maar de wens was toch te sterk! en alles gaat super nu,is idd wel wennen maar het went echt snel en nu willen we een tweede kindje en dan twijfel ik wel eens zou ik het wel aan kunnen en dan zegt mijn man natuurlijk zal af en toe zwaar zijn maar dat gaat ons zeker lukken! en jullie lukt dat ook en waarom verontschuldigen dat jullie nog jong zijn mijn zusje was ook 24 dus dat maakt niks uit!!! ik was 26 toen ik zwanger raakte dus!
meid gewoon doen als jull het willen en thuis heb je alles in orde super toch!!!
liefs miranda