kan iemand me misschien meer vertellen over primolut?

hey druifje dat zou super zijn he als je vriend erover nagedacht heeft en ook wil besluiten om nu voor het eggie te gaan!!! maar jullie hebben het weekend dus wel geklust en onveilig dus de kans bestaat nu al dat je misschien zwanger kan zijn!!!! spannennd he....
ik heb vanmorgen meteen de ha gebeld en meteen stond het antwoordapparaat aan pffffff waren ivm met bevrijdingsdag gesloten vandaag,dus morgenvroeg gelijk weer bellen!!! heb het er met mijn man over gehad en mijn moeder en zus en zij zeggen ook dit duurt nu wel heel erg lang alweer 61 dagen je moet er gewoon om vragen en dat ga ik ook doen!!! heb altijd wel al problemen gehad met mijn cyclus dus een beetje hulp is nu wel gewenst he!!! ik haal me soms de gekste dingen in het hoofd dat ik niet meer zwanger kan raken enz. gek he maar dat komt natuurlijk ook omdat het zo lang duurt!! ik hou je op de hoogte meid!!! en ik duim voor je dat je vriend je positief nieuws zal brengen
liefs miranda

Hoi Miranda,

Tja das waar, bevrijdingsdag! Ik hou het op een zonnetje in de achtertuin haha!
Jammer dus dat de ha dicht is. Maar morgen weer een kans natuurlijk...gelukkig maar :p
61 dagen is wel lang ja. Grote kans dat als je ongesteld wordt, dat het ook meteen heftig zal zijn. Ik snap je zorgen over misschien-niet-zwanger-kunnen-worden wel goed hoor. Ik heb dat eerlijk gezegd ook een beetje. Heb niet echt een gegronde reden daarvoor, maar het lijkt me gewoon zo verschrikkelijk! Dat is ook wat ik vaak tegen mn vriend zeg, dat wanneer het niet lukt je nog jong bent om de molen in te gaan en dus mogelijk toch nog op redelijke leeftijd zwanger kan raken en niet als ik halverwege de 30 ben ofzo (als we nog wachten). Maar dan stelt ie me altijd weer beetje gerust dat het vast wel goed zal zijn en dat nu niet blijkt dat er iets met mij zou zijn. Cyclus is weer op gang en daar ben ik dan na 7 maanden ook errrrg blij mee. Dat angstige zit gewoon een beetje in mij helaas.
Jij hebt al een kindje gekregen en dat is ook allemaal goed gegaan? Het duurde niet lang voordat je zwanger was en de zwangerschap is ook allemaal goed gegaan? Hoe ging het toen je voor het eerst met de pil stopte. Was het toen ook onregelmatig? Dat is dam wel goed gekomen, want je hebt nu een kindje! Ik zou er dan maar niet heel bang voor zijn dat je niet meer zwanger kan worden hoor (met als oorzaak hormonen ofzo). Nog even geduld op de reactie van de ha dan maar!

Vind het inderdaad ook echt spannend allemaal! Ik hoop echt dat mn vriend ervoor wil gaan, weet dat het enige wat hem tegenhoudt de financieen zijn en hij wilde het ook nog eens over ons werk hebben zei hij. Hij werkt 40 uur en ik 36 en het ziet ernaar uit dat ik dan minder ga werken, omdat dat voor hem een beetje moeilijk is. Dat scheelt natuurlijk ook weer inkomsten!
Ik moet zeggen dat ik er echt elke dag aan denk en zeker nu hoop dat ik zwanger wordt van ons weekend-avontuurtje, haha! Zou wel erg snel zijn he, een onofficiele 1e ronde?! Maar alles kan...
Was jij er ook zoveel mee bezig toen je zwanger wilde worden van je eerste? Of had je nog veel twijfels?

Groetjes,
Druifje

hoi druifje ik had toen ik stopte met de pil voor de eerste keer zwanger te raken ook een onregelmatige cyclus meer dan 80 dagen!!!! en ik weet dat je gelijk hebt ik ben al eens een keer zwanger geweest dus moet het eigenlijk nu ook wel weer lukken he!!! en voor milan hebben we 9 maanden geprobeerd dus gaat nog he!!! morgenvroeg gelijk de ha bellen en dan zien we verder he! en stel je voor je bent zwanger van je weekendje hihihi zou wel leuk zijn hoor..... en met de financien komt het wel goed dacht ik ook eerst maar valt mee.en ik werk maar 18 uurtjes per week en jij werkt fulltime! dus dat komt goed meid! ik weet ff niet meer wat je nog meer hebt geschreven erg he ik kijk ff terug en dan reageer ik weer goed hihihi kan wel pas vanavond zijn moeten ff weg tot strakssssssssss
doeiiiiiiiii
liefs miranda

Hai Miranda,

kijk maar even wanneer je wilt reageren!
Ik moet morgen de hele dag werken en 's-avonds kom ik denk ik ook niet op internet (vriend is  dinsdagavond vrij!!! :) ) dus misschien woensdag even.
En anders kan ik misschien wel snel ff in mijn werkpauze kijken....

Liefs
Druifje

heyyyy druifje ben vanmiddag bij de huisarts geweest,mijn verhaal uitgelegd en gevraagd voor primolut hij ging gelijk in de pc kijken en vond primolut niet zo vlug in de pc en toen zei hij ik geef je wat anders ik geef je provera dat is hetzelfde alleen sterker!!! en meteen 10mg.moet eenmaal per dag een tabletje innemen en dan na 10 dagen moet er binen 3/7 dagen een bloeding komen!ik begin er morgen gelijk mee en dan word het duimen geblazen! de huisarts gaf me wel gelijk dat ik nu niet zo lang wilde afwachten want dat heb ik bij milan wel gedaan en dat wist hij dus hij deed niet moeilijk,hij zei wel stel deze kuur slaat niet aan kunnen we een tweede proberen maar veel effect heeft het dan niet gek he dus we hopen gewoon dat dit gaat helpen! ik heb vanavond gewerkt ben net thuis ga nu nog ff lekker buiten zitten en morgen vrij!!!!!!!! en jij?
liefs miranda

He Miranda!

Wat goed zeg! Gelukig deed hij niet moeilijk en begreep hij je! Dat is echt fijn!
Nou hopen dat het helpt hé! Ik ken dat merk wat jij nu hebt niet (misschien gelukkig maar ;) ), maar klinkt wel goed dat je dan 3/7 dagen later iets moet gaan merken. Denk dat je dan echt blij bent, of niet?
Ik snap ook niet waarom een 2e kuur niet zou helpen, misschien omdat de 1e dan al bewezen heeft dat ie niet werkt???
Ik ben nu aan het werk, morgen ff dagje naar mijn ouders (ook gezellig!!) en verder lekker naar het strand denk ik! Schrijf misschien vanavond nog ff hier....moet nu weer verder werken :)

Groetjes!!!
Druifje

quote: miranda26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 21:31:07'));

heyyyy druifje ben vanmiddag bij de huisarts geweest,mijn verhaal uitgelegd en gevraagd voor primolut hij ging gelijk in de pc kijken en vond primolut niet zo vlug in de pc en toen zei hij ik geef je wat anders ik geef je provera dat is hetzelfde alleen sterker!!! en meteen 10mg.moet eenmaal per dag een tabletje innemen en dan na 10 dagen moet er binen 3/7 dagen een bloeding komen!ik begin er morgen gelijk mee en dan word het duimen geblazen! de huisarts gaf me wel gelijk dat ik nu niet zo lang wilde afwachten want dat heb ik bij milan wel gedaan en dat wist hij dus hij deed niet moeilijk,hij zei wel stel deze kuur slaat niet aan kunnen we een tweede proberen maar veel effect heeft het dan niet gek he dus we hopen gewoon dat dit gaat helpen! ik heb vanavond gewerkt ben net thuis ga nu nog ff lekker buiten zitten en morgen vrij!!!!!!!! en jij?
liefs miranda

Terug
Bovenaan