kan ik een hele vroege mk hebben gehad???????

A

Anoniem

Guest
goedemorgen,

de reden dat ik dit vraag is omdat ik vanacht wakker werd met verschrikkelijke buikpijn, ik kon wel huilen, zo zeer deed het! ik wist ook niet hoe ik liggen moest!
mijn nod was anders morgen geweest! toen ik vanacht naar de wc ging, voelde ik het al stromen!
en ik vond toen een wit vliesje bij 2 cm bij 2 cm in mijn onderbroek, dat had ik nog nooit eerder gezien! is dat dan een stukje baarmoederwand geweest of kan dat een vruchtzakje zijn geweest! het zat natuurlijk in elkaar gevrommeld! ik heb het wat uitmekaar gehaald en schoongespoelt! sorry meiden voor de viese details!
ik heb anders nooit zo'n buikpijn, normaal heel lichtjes! bijna niet noemenswaardig!
ik heb nu nog buikpijn, niet meer zoals vanacht maar wel meer als met mijn andere cyclussen!
weet iemand dit?

ik heb vanmorgen ook een afspraak gemaakt bij de gyn, als het in februari niet raak zou zijn moest ik een nieuwe afspraak maken en dan gaan we verder kijken! we zijn nu een jaar bezig! en ik heb een afspraak voor in april. dat zijn we een jaar en twee maand 'bezig'!

liefs Wilma

Hoi,

Het spijt me om te zeggen, maar dat lijkt inderdaad wel erg veel op een vroege miskraam... Het kan natuurlijk ook je ongesteldheid geweest zijn, maar dan snap ik niet dat er een vliesje meekomt...

Ik zal voor je en dat het snel (weer) raak zal zijn,

Succes meid!!

Greetz Jenny

ja dat is denk een miskraam had ik ook toen ik een miskraam had lag een vlieje in de wc jolanda sterket hoor

he hoi,

als het een miskraam is geweest, is het dus ook niet goed geweest.
maar als het dan misschien een miskraam is geweest heb ik dus wel de mogelijheid om zwanger te worden! en dan hoop ik het dat het snel ( weer) raak zal zijn!

kan dat ook gecontrollerd worden of onderzocht..in mijn bloed misschien dat er misschien een prille zwangerschap is geweest???

dank jullie wel voor jullie snelle reacties!

liefs Wilma

ik voel me vandaag ook erg moe, en misselijk! en buikpijn!
nee voel me echt niet happy....bleh!!

liefs Wilma

Hee meis,

Ik denk aan je en zal een kaarsje voor je opsteken, dat het maar gauw beter mag gaan met je..

Liefs Jen

Hoi Wilma,

Een vroege mk is heel goed mogelijk. En je hebt gelijk om te zeggen dat het in dat geval niet goed was. Maar pijnlijk is het wel! (zowel lichamelijk als emotioneel) Ik heb zelf 2 keer een mk gehad. Mij is toen verteld dat het HCG nog enige tijd aanwezig is in het lijf. Soms wel een paar weken. Ligt ook een beetje aan de duur van de zwangerschap. Aangezien het bij jou erg pril was heb je kans dat een zwangerschapstest vaag uit slaat.

Je hoort vaak dat het na een mk weer vlot raak is. (bij mij niet. de eerste keer na 4 maanden, de tweede keer na 6 maanden) Soms gelijk de volgende poging alweer. Dus meid, ik hoop dat het gauw weer raak is. Dat die afspraak bij de gyn alleen nodig is om met het echoapparaat aan te tonen dat er een klein kindje in je buik groeit!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

Hoi Wilma,

Ik denk ook dat het een miskraam was. Toen ik een week geleden mijn mk heb gehad, verloor ik ook een doorzichtig vlies. Ik was toen 7 weken en 2 dagen en het was bij mij erg duidelijk, we zagen ook in het vliesje nog vruchtwater zitten en in het vruchtwater ook ons kindje. Maar goed, het doorzichtig vliesje is erg herkenbaar. Ik zou eigenlijk als ik jou was, toch even contact opnemen met de gyn of met je huisarts. Misschien dat hij of zij het kan bevestigen voor je.

Succes en sterkte meis!

Liefs,

Sil

Terug
Bovenaan