kan ik een hele vroege mk hebben gehad???????

hallo,

dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
ik zal morgen even een afspraak maken bij de dokter! misschien dat die het kan bevestigen!
en ik hoop idd dat die afspraak bij de gyn alleen is om mijn kindje te zien groeien!

liefs Wilma

Hoi wilma,

Ik denk ook dat het een hele vroege miskraam is geweest. Ik weet gewoon ff niet wat te zeggen. Ik vind het heel jammer voor je en ik begrijp je verriet ook wel.

Het is goed dat je morgen nog een afspraak hebt met de dokter. Ik wens je heel veel sterkte en ook succes met de volgende poging.

Liefs en kuzzzz Honeybee

Hoi Wilma,
Wat alle meiden ook al vertelden, is ook mijn mening.
Ik denk dat je een ding nu heel goed moet zien, en gelukkig weet je het zelf ook al: Je kan zwanger worden!
Al is dit het enige lichtpuntje die ik je kan geven.
Verder leef ik enorm met je mee.
Heb zelf 4 mk gehad. Allemaal vanaf 5 weken tot 7 weken., En ook al een aantal zeer vroege mk.
Ik wens je veel sterkte en wie weet!
Liefs, Monique

Hoi Wilma,

Ik zit vandaag een beetje met dezelfde vraag. Zie mijn topic. Was het vliesje bij jou echt doorzichtig of ook vleeskleurig, net als bij mij?

Wat rot voor je zeg. Maar als het echt een mk is geweest dan weet je dat je wel zwanger kunt worden..

Sterkte ermee!

Groetjes Tamara

hallo,

mijn vliesje was doorzichtig witachtig maar niet vleeskleurig!

ik zie het idd als een lichtpuntje als dit een mk is geweest dat ik dus wel zwanger kan worden!

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden!

liefs Wilma

hallo,

mijn vliesje was doorzichtig witachtig maar niet vleeskleurig!

ik zie het idd als een lichtpuntje als dit een mk is geweest dat ik dus wel zwanger kan worden!

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan