kan ik er zeker van zijn! jongen/meisje??

Hoi

wij hadden bij de eerste ook een pretecho laten maken en dit zou een jongen worden.
Is het ook geworden dus ze hadden het goed. ze wisten het ook heel erg zeker omdat het hele geslacht goed te zien was.

Bij mijn schoonzus hadden ze het wel fout dit was bij een screening echo.
Het zou een jongen zijn maar werd dus een meisje.

Bij de 2de gaan we weer een pret echo laten maken 24 mrt
dus ben benieuwd hoe het gegroeit is laatste echo was n.l met 8 wkn.

groetjes senjo

20 wkn + 5 dgn

Hai meiden,

Nog even wat anders ook wel leuk om nog even te vertellen,hihi!
De echograaf bij die echopraktijk waar ik dan die 3d echo heb laten maken met 24 weken vroeg zelf aan mij wat denk je zelff als je het zo op de echo ziet?
Ik dacht meteen een meid en mijn man ook,we zagen namelijk  helemaal niks hangen,we zagen meer een rondje,dus daarom dachten we een meid!En toen feliciteerden ze ons proficiat jullie krijgen een dochter,haha!
En wat nog mooier is,we kwamen daar binnen en ze had daar een speelhoekje staan voor kinderen en daar stond ook een schoolbord tussen!
En je voelt het al aankomen zeker of nog niet?hahaha
Daar stond heel groot de naam opgeschreven die wij voor een meisje hebben uitgekozen,toevallig of niet,dat had een kindje gedaan die die dag daar was geweest!
En toen ik uiteindelijk op die lekkere heerlijke stoel ging liggen kreeg ik nog een rose handdoekje op mijn buik gelegd,hahaha!
Maar ja we zullen uiteindelijk zien wat het gaat worden!!

groetjes wendy

Ik heb via een vlokkentest uitsluitsel gekregen dat het een jongen is, volgens mij is dat wel 100% zeker. Maar via een echo blijft er toch een foutmarge zeg maar.

Klopt Hermelien. Dan heb je 100% zekerheid. Heeft met chromosonen te maken. Ik heb ook een vlokkentest gehad dus wij weten het ook zeker.
Ik denk dat als ik zou moeten vertrouwen op een echo dat ik altijd een slag om de arm zou houden.

lfs ing

Vinden jullie het trouwens ook opvallend dat je tegenwoordig uberhaupt bijna alleen maar jongens- of meisjeskleertjes kunt kopen? Er is bijna niks neutraals meer. Bij ons hebben ze nu twee keer gekeken en twee keer zeiden ze dat het een meisje is. Wij hebben mee kunnen kijken en waren het daar mee eens.

Maar we hebben wel een jongensnaam, voor het geval dat. De babykamer was al geverfd voor we wisten dat het een meisje is. Maar de kleertjes en zo zijn over het algemeen toch echt voor een meisje. En in het ledikantje heb ik een knalrose dekentje, maar ook een knalblauwe. Je weet maar nooit...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan