Kan ik hem gewoon nutrilon goede nacht geven?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

aanstaande maandagavond moet ik weg en blijft Stijn thuis. Omdat hij sávonds vaak nog drie keer een voeding krijgt heb ik niet genoeg gekolfd. Nu heb ik een pakje nutrilon goede nacht gekregen in een cadeaupakket. Zou mijn man dat aan hem kunnen geven of zou dat te zwaar op zijn maag liggen omdat hij volledige bv gewend is?

Groetjes van marloes

Hoi marloes

Zelf denk ik omdat je bv geeft , dat het zeker zwaarder op stijn z,n maagje zal vallen ..
Omdat ie bv gewend is en dat is lichter verteerbaar , dus lijkt me geen goeie optie .

Maar ook ik heb een vraag aan de mama,s die het ook gebruiken ..
Ik heb een pakje gratis gekregen bij 2 nutrilon 1 ... en omdat ik het produkt niet ken van m,n andere 2 meiden , zou ik ook graag jullie ervaringen willen weten ?

Tis ook zonde om het weg te gooien ..

Liefs van anna mama van milad 5 mnd en lela en darja

Hoi Marloes,

Het lijkt mij ook een beetje te zwaar, er zit toch een soort pap doorheen om ze een verzadigder gevoel te geven.
Kun je niet een klein pakje kant en klaar voeding kopen van Nutrilon, hoef je geen heel pak poeder weg te gooien.

Liefs Saskia

Hoi dames,

Marloes, zelf denk ik dat het ook wat zwaar op de maag ligt voor Stijn.
Juist omdat je nog volledige BV  geeft.

En de andere vraag (weet ff niet meer wie het vroeg), maar als je FV geeft kun je dat gwn gebruiken hoor, wij hebben het ook gedaan.
Maar als je denkt dat ze er langer van doorslapen dan kom je bedrogen uit!!
Tenminste dat was bij ons zoontje zo.

Groetjes Debby.

Hoi,

ik vond een telefoonnummer van nutricia op het pakje en heb hun mijn vraag voorgelegd. Wat een doos had ik aan de telefoon zeg...met een overdreven vriendelijke hoge  stem. Brr... Maar goed:  Volgens haar kan ik het heel goed aan Stijn geven omdat hij een half jaar is geweest en het is volgens haar net zo goed als borstvoeding omdat het op natuurlijke wijze het immuunsysteem van mijn babytje versterkt. (knap he dat dat kan met flesvoeding) Het is alleen de vraag of hij het wel lekker zal vinden omdat het anders smaakt dan mijn melk.

Groetjes van Marloes

Natuurlijk zegt nutricia dat die zeggen natuurlijk nooit dat hun eigen produkt wel eens minder zou kunnen zijn. Ik zou het ook niet uitproberen als je weg bent maar zou dan eerder vandaag gewone flesvoeding geven en dan die voeding kolven voor als je weg bent.
Dan kan je zelf zien of hij het wel lust en hoe hij erop reageert? Kan je niet proberen om tussendoor of na een voeding wat extra te kolven zodat je misschien net genoeg hebt?

groetjes chimene

Hoi Marloes,
kun je niet proberen om vandaag en morgen nog af te kolven, of heb je dan nog niet genoeg? Bij mij gaat het kolven heel makkelijk dus ik heb zo een flesje vol, maar misschien dat het bij jou niet zo makkelijk gaat.
Mijn ervaring is dat ze idd even moeten wennen aan de smaak, mijn dochter vindt afgekolfde melk ook lekkerder dan fv, maar goed als ze echt honger heeft eet ze het wel op hoor. Maar ik zou toch niet die zware voeding geven.
Succes en we horen wel hoe het gegaan is maandag,
groetjes van Sonja.

Hoi. Ik geef mijn zoontje ook nog steeds volledige bv, en toen ik vorige week uit ging eten met collega's had ik ook niet genoeg gekolfd..Wij hebben hier voor reserve van die kleine pakjes nutrilon staan, en die heeft Jesse toen gewoon gekregen.. Ik weet niet wat dat goednacht voor spul is maar voor een keer flesvoeding is volgens mij geen probleem hoor.. Jesse heeft er iig geval geen last van gehad (hij is trouwens 5 maanden)..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan