Kan ik hem gewoon nutrilon goede nacht geven?

quote: an74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2007 13:13:08'));

Hoi. Ik geef mijn zoontje ook nog steeds volledige bv, en toen ik vorige week uit ging eten met collega's had ik ook niet genoeg gekolfd..Wij hebben hier voor reserve van die kleine pakjes nutrilon staan, en die heeft Jesse toen gewoon gekregen.. Ik weet niet wat dat goednacht voor spul is maar voor een keer flesvoeding is volgens mij geen probleem hoor.. Jesse heeft er iig geval geen last van gehad (hij is trouwens 5 maanden)..
Gr. Anne-Marie

Goede nacht is een melksoort waar granen doorheen zitten. Een soort van pap. Het leek mij wel makkelijk want als ik ga kolven moet ik de kolf eerst weer uitkoken en ik heb nogal wat te doen en eigenlijk geen zin om te kolven.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes

Volgens mij kun je het gewoon geven.
Als hij eerder vol zit zal hij gewoon niet de hele fles leegdrinken.

Heeft Stijn al wel ander drinken dan bv gehad?
Wij wilden Joyce namelijk ook een keer opvolgmelk geven.
Gewoon uit gemak en omdat kolven bij mij niet meer wil.
Maar de kleine meid wil best bv uit de fles drinken,maar niets anders.
Hoezo een eigen willetje.

Anders zou ik het eerst een keertje uitproberen voordat hij zonder jou zit.

Groetjes Jessica

Hoi Marloes,
Ik heb Veerle (6,5 maand oud) ook een week geleden zo'n proefpakje gegeven en zij dronk toen nog Nutrilon 1, zij kreeg wel krampen van het pakje terwijl ze wel voor de avond fles gewend is met Nutrilon 1 + bambix. Denk dat het vrij zwaar kan vallen, ze kreeg het ook bij lange na niet op. Veerle stopte na 100cc met drinken en wilde ook niks meer hebben terwijl ze anders altijd 210cc + 7 schepjes Nutrilon 1 (nu 2) + bambix krijgt en alles opdrinkt.
Ik zou er dan eerder voor kiezen op net zo'n pakje te kopen en dan nutrilon 2 zonder toevoegingen, maar wie weet gaat het bij je zoontje wel goed.
Succes.
Groetjes,
Floor

hoi hoi,

ik zou het ook niet proberen als je er niet bent
want het valt toch altijd anders .

Ryan is fv gewend nutrilon 1 poeder
ik heb voor hem wel eens gewone nutrilon kant en klaar gehad zo'n pakje maar daar
gaat hij van spugen , dus ook dat valt al anders dan gewone fv .

succes ermee

groetjes moekje

Als je kleintje geen fv gewend is zou ik zeker niet meteen beginnen met nutrilon goede nacht. Kun je niet een licht verteerbare flesvoeding zoals de hypo allergene (wordt aangeraden direct na bv of direct na de geboorte) mengen met bv?
gr.Ing

Hoi dames,

ik kwam in de kast nog een probeerverpakking nutrilon 2 tegen. Daar heb ik afgelopen zaterdag een flesje van gemaakt (er gaan er twee uit) en Stijn had binnen vijf minuten de fles leeg met een speen maat één. Ik was nog even bang dat hij het niet zou willen maar hij lijkt op zijn oudste broer die drinkt en eet ook alles wat je hem geeft. Vanavond krijgt Stijn de andere fles. Bedankt allemaal voor het meedenken.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan