kan ik het hoe begin je over kinderen

Geduld, pak ze het eten want dan kunnen ze niet weglopen. Probeer jouw gevoel uit te leggen. Voor mannen is dit op een of andere manier een heel gevoelig onderwerp. Nu, eenmaal bezig en 7 weken zwanger geweest (helaas mis gegaan) is/was hij er juist heel trots op!!!!!!!!!

Ik denkt dat mannen er nooit echt 'klaar' voor zijn toch? Heb je alles op orde, werk, financieen dan is dat al een pluspunt denk ik. Jouw gevoel over kindjes uiten, hij kan immers wel een gedacht over kinderen hebben, maar nooit commentaar geven op jouw gevoel. Vriendlief en ik sinds gister gestopt met de pil en vind het allemaal superspannend en leuk.
succes!

Hij begin er bij mij juist zelf over. Hadden het ervoor natuurlijk wel al eens over gehad.. Maar hij vroeg zullen we en toen meteen de afspraak gemaakt om het spiraaltje te laten verwijderen..

Nu is het maar afwachten

hihi hier een man die er nog wel een dozijn wil, maar ik vind het als het deze keer raak is ook wel goed geweest. word de vierde dan ..en ik werk nog drie dagen in de week. groetjes esther

ik maakte af en toe een opmerking, meer als grapje..hij reageerde er in het begin niet op of grapte net zo hard terug dat hij er nog niet aan toe was...
totdat hij er op een gegeven moment zelf spontaan over begon..eerst nog niet heel serieus, tot 2 maanden geleden.
Hij was/is nu helemaal overtuigd..!!

liefs

ik begon met af en toe een opmerking, meer een grapje...hij reageerde er eigenlijk niet op, of maakte met een grapje terug duidelijk dat hij er nog niet aan toe was..
'tot 2 maanden terug, hij begon er zelf spontaan over.
En was/is nu helemaal overtuigd!!

Liefs

Mijn man begon ons eerste afspraakje al over kinderen.... heel duidelijk. Grappig genoeg wilde ik nooit echt kinderen maar met hem wist ik het toen ineens zeker. De timing van wanneer kwam eigenlijk heel natuurlijk voort uit een paar gebeurtenissen bij de eerste. Een echt gezamelijk besluit. Met nummer 2 en 3 ben ik erover begonnen maar was hij gelijk om!

Terug
Bovenaan