kan ik nog veranderen???

hellemaal herkenbaar     mijn verloskundige is niet anders tydje geleden ik was flauw gevallen op de kermis dus ik bellen zeg ik ik voel me niet lekker baby trapt hard weet je wat ze zegt je zal je wel te druk gemaakt hebben of het is te druk geweest nou was bijna geen kip daar ze zegt ga uurtje liggen in dacht jij bent gek ik eigenwijs ga niet er niet op wachten dus ik naar het hap toe 1 uur snachts maar de dokter kon niks duidelijks voelen en had geen echo apperaat ik onderweg naar huis bel ik dr op ik zeg ik ben naar de hap geweest zegt ze je bent eigen wijs moet ik naar je toe komen dat je het hartje hoort net of dat me gerust steld ik dacht krijg pijn in je hart mens ik zeg weet je laat maar   ik heb wel bij de volgende controle gezegt waar het op stond het is dat ik nu 31 wk ben en het nog maar effeties duurt anders had ik echt over gestapt naar andere verloskundige ik denk zo je bent verloskundige of je bent het niet en als ik bel stel ik me niet aan maar als er ooit een volgende baby komt nooit meer bij deze verloskundige groetjes majorie

Terug
Bovenaan