Kan ik nou echt nergens terecht????

He meid,
volgens mij is het beste wat je kunt doen gewoon bij een vk langsgaan en eerst eens uitleggen wat je zo moeilijk vindt. Zij vinden vast een betere oplossing met jou samen dan wij en jij blijft thuis maar piekeren. Je bent vast niet de eerste die hiermee komt. Volgens mij is daar ook een vk voor, om je gerust te stellen of te helpen met dingen die je eng vindt.
Sterkte!

hey hoi natasja

ik ben net zo panisch geweest als jij echt waar
maar als je zwanger bent moet je toch echt  
anders vindt je jou gezondheid en zeker de gezondheid van je kindje
niet belangrijk genoeg want zo ben ik gaan denken.
vertrouw je je huis arts?
zo,ja dan kun het met hem/haar ook bespreken
mag ik vragen hoe oud je bent want je lijkt mij vrij jong .
ik woon net buiten rotterdam (rhoon)   via google kun je bij jou in de omgeving kijken voor een verloskundige
ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je nog even terug reageert

groetjes eus
41w 6d zwanger

Hoi,

Misschien met koptelefoon op en blinddoek om? Dan zie je het tenminste niet en hoor je ook niet wat ze doen. Of kan je helemaal niet tegen prikken.
Tja om moeder te worden  moet je heel wat doorstaan en als je moeder bent nog meer. Je kindje wordt het belangrijkste in je leven. Ik heb liever 10 keer zelf pijn, dan dat mijn dochter pijn heeft.

Veel succes!!!
P.S. Beide   verloskundigen in Ridderkerk zijn trouwens goed.

Bedankt voor al jullie reacties.
Inmiddels heb ik de vbok gemaild en ik hoop dat zij mij raad kunnen geven. Ik ben daar eerder geweest (4 jaar geleden), toen ik net een miskraam had gehad, omdat ik vreselijk in de stress was geschoten. Ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft gehad, maar dat idee heb ik altijd aan over gehouden.
Aangezien het helemaal niet de bedoeling was om zwanger te raken, omdat  ik wist dat er bloed geprikt moest worden (het probleem van de vorige keer), wilde ik helemaal geen kinderen meer. Aangezien zij er zijn om te begeleiden hoop ik dat zij me kunnen helpen. Ik wacht nog op een reactie, maar ben wel even wat rustiger.
De vorige keer hebben ze mij daar netjes behandeld, al was het maar 1x dat ik daar was. Nu is het maar weer even afwachten!

Greoetjes,
Natasja

begrijpen doen we hier zoveel mogelijk

maar je vk prikt geen bloed althans bij ons niet , bij ons doe je dat   in het ziekenhuis   dan gaat het gelijk mee naar het lab . en je bent er na 5 min van af , ik voel de prik geneens   en   het wachten in de wachtkamer is erger , neem   iemand mee die je vertrouwd en   praat tegen die gene en let niet op je arm is echt over voordat je au zegt   ,

bloed prikken is wel nodig

wat je ook kan doen is je huisarts vragen wat je bloedgroep is   , en toch misschien je moeder vragen   of je een reshus kindje was of niet en dan zeg je dat je het uit intresse vraagt . maar het is wel nodig om te weten meid hoe moeilijk ook voor jouw , maar zoals de andere al zei je kan ziek worden   of de kleine , of diabettes   hebben en   dan ben je verder van huis dan 1x bloedprikken , want dat duurd 5 min

Ik zou eerst eens vragen wat voor een bloedgroep je man/vriend heeft, want als hij negatief is maakt het volgens mij niet uit wat jouw bloedgroep is, want dan heb je die injecties niet nodig. Toch ben ik bang dat ze ook al zou het hier niet voor nodig zijn toch bloed af willen nemen, omdat ze ook verplicht een HIV test en je ijzer enz. moeten testen en dat kan helaas niet op een andere manier.

Terug
Bovenaan