A
Anoniem
Guest
Hi Hi,
Ik ben Gerdina en ik ben al paar dagen beetje aan het nadenken of ik nou zwanger ben.
Mijn eerste dag van menstruatie was 17 janauri, ik weet dat ik eind december volgens mij ook menstruatie had, maar weet niet zeker. Ik hou het niet echt bij.
Ik heb 22 en 23 seks gehad, onbeschermd en heb geen morinig after pil gehaald.
En nee, ik ben ook niet aan de pil door dat ik er niet tegen kan.
Maar goed, ik dacht heb net me periode gehad, dus kan Nooit zwanger raken.
Nu heb ik begrepen, dat juist daarna snel een eisprong kan vinden, waardoor je dus zwanger kan raken.
Ik ben er zelf gewoon helemaal niet in thuis, ikw eet het is heel erg stom.
Dat ben ik me echt van bewust, dus alsjeblieft daar geen opmerkingen over.
Iedereen maakt fouten en mocht ik zwanger zijn dan kom ik op voor de conseqenties maar nu vraag ik me af, is de kans erg aanwezig??
Ik ben nooit precies na 1 maand weer ongesteld, volgens mij wel iets korter dan dat, misschien 23 dagen ofzo, 24 dagen..
Ik heb al iets van 1 week ongelofelijke last van gevoelige borsten, heeeel veel plassen, ene moment vrolijk andere moment niet.
Maar zijn dat verschijnselen van zwangerschap, normaal heb ik dat echt niet zo erg als ik mijn periode moet krijgen.
Wanneer kan ik me beste laten testen?
Liefs en bedankt Gerdina
Ik ben Gerdina en ik ben al paar dagen beetje aan het nadenken of ik nou zwanger ben.
Mijn eerste dag van menstruatie was 17 janauri, ik weet dat ik eind december volgens mij ook menstruatie had, maar weet niet zeker. Ik hou het niet echt bij.
Ik heb 22 en 23 seks gehad, onbeschermd en heb geen morinig after pil gehaald.
En nee, ik ben ook niet aan de pil door dat ik er niet tegen kan.
Maar goed, ik dacht heb net me periode gehad, dus kan Nooit zwanger raken.
Nu heb ik begrepen, dat juist daarna snel een eisprong kan vinden, waardoor je dus zwanger kan raken.
Ik ben er zelf gewoon helemaal niet in thuis, ikw eet het is heel erg stom.
Dat ben ik me echt van bewust, dus alsjeblieft daar geen opmerkingen over.
Iedereen maakt fouten en mocht ik zwanger zijn dan kom ik op voor de conseqenties maar nu vraag ik me af, is de kans erg aanwezig??
Ik ben nooit precies na 1 maand weer ongesteld, volgens mij wel iets korter dan dat, misschien 23 dagen ofzo, 24 dagen..
Ik heb al iets van 1 week ongelofelijke last van gevoelige borsten, heeeel veel plassen, ene moment vrolijk andere moment niet.
Maar zijn dat verschijnselen van zwangerschap, normaal heb ik dat echt niet zo erg als ik mijn periode moet krijgen.
Wanneer kan ik me beste laten testen?
Liefs en bedankt Gerdina