Kan ik zwanger zijn?

hahaha ja precies..!

Dat zou de natuur eens moeten doen, voor alle vrouwen en mannen uiteraard.

Uiteraard laat ik het weten!
heel spannend nu haha...

Sorry even nog een vraagje, heb net zitten uit te rekenen.

Volgens mij had ik rond 21 december 2010 menstruatie en 17 janauri 2011( die weet ik zeker)

Maar nu moet ik dus 13 feb mijn periode krijgen maar ik heb dus echt iets van 1,5 week last van menstruatie hormonen of zwangerschapverschijnselen maar ik vind dat voor menstruatie wel heel erg lang of is dat meer normaal??
Want, wat kan het anders zijn vraag ik me dan af...
Dan is het wel heel erg vroeg of niet?

sorry sorry voor de vele vragen

liefs

Hoort het wel bij zwangerschap gevoelige borsten,stemmingswisselingen en afscheiding waterig meestal.

ik zou ff een testje halen bij drogist.

groetjes, Nice

heey heey Nice,

Dank je wel!

Ik vraag me nu af, als me cyclus 22 dagen is of ik dan alsnog uperhaubt kans maak.
En volgens berekeningen moet ik namelijk dan 13/14 februari dan kan ik testen of moet ik ongi worden.

Pff wat spannend dit...

hoi gerdina,

als je al cyclussen hebt gehad van 22 of 23 dagen dan kun je zeker nu al testen, je zit al op 28 dagen. dus je kunt gerust testen!
scheelt je wellicht een beschamend bezoekje aan de huisarts....

laat je het wel weten!?

succes xx

heey heey w2006,

Ik twijfel dus nu heel erg, ik dacht dat ik eind december ongi was geweest maar nu ga ike ven een vriendin vragen, wanneer zij was.
Ik kan me iets herinneren dat ik tegen haar zei, op dag van oud en niew.
Mijn ongestelheid is net afgelopen gelukkig.

Gek he, dat je dan opeens zo erg kan twijfelen maar dat kan me dus heel erg herinneren haha..

Ik laat het weten, dank je wel!

liefs

Hi Dames,

Nou heb zojuist test gedaan van kruidvat en ben niet zwanger.
Mocht ik volgende week nog steeds geen periode krijgen dan laat ik me bloedtesten bij dokter maar het is voor mij nu wel even, van ik hou het op ben niet zwanger.

En blijkbaar hele erge extra hormonen van periode alvast gekregen en dat kan ook soms even veranderen.
Soms heb je ook opeens zin in chocalade en dan de andere maanden alleen patat denk ik hahaa...

liefs en bedankt voor jullie steun

Hey gerdina,

Bij een korte cyclus heb je ook een hele vroege eisprong... dus vlak na je menstruatie heb je gelijk alweer een eisprong. Bij een cyclus van 23 dagen heb je op dag 9 alweer een eisprong. Dus als dag 1 de dag is dat je ongie wordt, kun je wel uitrekenen dat je vlak na je menstruatie super moet uit kijken!!! Die week ben je zowiezo het meest vruchtbaar bij een regelmatige cyclus van 28 dagen...

Even een tip dus!

Terug
Bovenaan