Kan je direct na stoppen pil zwanger worden?

<p>Het antwoord is natuurlijk ‘ja’, maar gebeurt dit ook wel is? Of moeten eerst de kunstmatige hormonen uit je lichaam? Thanks :)</p>

Kan zeker! Bij de een duurt het even voordat haar cyclus weer normaal is maar bij de ander niet. Bij mij was dit beide keren dat ik stopte met de pil meteen weer op orde. Ben nu zwanger van de tweede. Ben na t stoppen 1x ongesteld geweest en toen zwanger. Elk lichaam is anders dus t is niet te voorspellen maar t kan sowieso. 

Ik slikte de pil al 15 jaar ofzo dus ik dacht dat het heel lang zou duren voordat mijn cyclus op gang zou komen maar dat viel me heel erg mee. Na de onttrekkingsbloeding 1 iets langere cyclus gehad en daarna weer heel regelmatig en was dan ook snel zwanger. 

Ik ben 2x zwanger geweest. Beide keren was ik binnen 2 maanden na het stoppen van de pil zwanger. Ik slikte de pil niet lang hoor, bij beide kindjes ongeveer 2 jaar. Dus geen 15 jaar ofzo,geen idee of dat verschil maakt

Ik ben 2x zwanger geweest. Beide keren was ik binnen 2 maanden na het stoppen van de pil zwanger. Ik slikte de pil niet lang hoor, bij beide kindjes ongeveer 2 jaar. Dus geen 15 jaar ofzo,geen idee of dat verschil maakt

Ik ken drie meiden die niet eens eerst ongesteld zijn geworden na het stoppen maar meteen zwanger waren! En die slikten allemaal al minstens 10 jaar de pil, dus het kan zeker! 

Terug
Bovenaan