Kan je direct na stoppen pil zwanger worden?

17 jaar de pil geslikt, alleen een onttrekkingsbloeding gehad en daarna meteen zwanger. Bij baby 2 idem dito. 

Hier bij de eerste direct na het stoppen van de pil zwanger .. 
Nu voor baby nr 2, zijn we 8 maanden verder.  morgen is mijn NOD. Dus ben benieuwd heb nog geen voortekenen van een zwangerschap maargoed dat had ik bij de 1e ook niet. 
Je ziet het kan dus behoorlijk verschillen. Succes ?

Zeker kan dit. De eerste keer toen ik stopte met de pil was ik direct zwanger. Toen we voor een tweede kindje wilde gaan, ook direct zwanger naar het stoppen met de pil. Alleen werd dat een miskraam helaas. Na de miskraam was me lichaam 2 maanden een beetje van slag, toen weer zwanger geworden en deze keer gaat wel alles goed gelukkig.

Inderdaad er zijn ook niet zulke positieve verhalen. Bij mij heeft het minimaal een jaar geduurd voordat mn cyclus weer goed was. Voor de pil was ik altijd regelmatig.
Hopelijk bij jou snel raak

Ik was ook gelijk zwanger bij de jongens na het stoppen van de pil en na 9 jaar ga we  voor de derde met een nieuwe partner zitten we in de medische molen en eerste iui behandeling gehad dus verder zijn er geen bijzonderheden gevonden 

Terug
Bovenaan