kan je het echt voelen????

Nee. heb geen candida..
Dit is gewoon normale extra afscheiding wat meer vrouwen hebben tijdens de zwangerschap.
Het is reukloos en ik heb ook geen jeuk.
en het is ook niet dat het zo veel in mijn onderbroek zit of zo.

Het is ook niet vaak hard. een week tussen je ongi en ei en dan ongveer 1 a 2 weken na je ei en NOD

Tja meid.. alle antwoorden zijn er niet.. Want dan wisten we het! en nu moet je toch wachten tot de test.

oke maar die afscheiding heb jij dus ook voor je zwangerschap maar dan nu effe erger als normaal?!

want ik heb nooit witte afscheiding,heb wel regelmatig door zichtig slijm.
en dat lijkt op dat rekbare slijm wat je ook in je vruchtbaarste periode heb,alleen ik heb dat bijna de hele maand

Ik denk dat je dat soort vragen misschien aan je ha moet stellen.
Wil je niet bezorgd maken.. maar misschien ligt er iets hormonaals over hoop.
Misschien ook niet.. maar zijn antwoorden zijn toch wat gerusstellender als de onze.

Liefs Jazzie

bij ons zegt de HA altijd dat het normaal is,heb het haar 2maanden terug nog uitgelegd en toen zei ze dat dat heel normaal is en zeker omdat ik vorig jaar bevallen ben kan je daar meer last van krijgen zei ze..

maar het maakt me toch hoe dan ook onzeker.

Jammer.. maar in dat geval kan je ha zo veel zeggen.
ik zou ook niet alle details geven.. maar probeer de boel wat aan te dikken..
vraag een verwijzing naar de gyn..   Het kan maar het hoeft niet.
en volgens mij ben je ook al even bezig?..   dus misschien toch het een en ander na laten kijken. En je hoeft er niet onzeker van te worden..
Want stel dat.. dan is het misschien wel heel makkelijk op te lossen.

Liefs..

je doet het niet bewust maar je hebt me toch een beetje bang gemaakt.

en volgens mij wordt je alleen geholpen als je al langer als 1jaar bezig bent,terwijl ze bij de ha weten hoelang ik er ongeveer mee bezig ben...

eigenlijk zou je moeten denken(denk ik) van;het is me toch in iedergeval 1keer gelukt om een pracht van een kind te krijgen?waarom dan niet nog een keer?er zou dan toch niks aan de hand moeten zijn zou je denken

Hoe lang ben je bezig dan?

Het zal best nog een keer lukken hoor..
Het was echt niet de bedoeling om je bang te maken.
Maar ik vind dat jij je zorgen overal op het forum al uit!
En als je je al zo'n zorgen maakt of alles wel goed is.., waarom laat je dan niet gewoon een keer goed kijken of alles goed is? Dan ben je misschien veel geruster en relaxter.. en is je kans misschien ook wel hoger.. de spanning is voor sommigen ook bevordelijk

En begrijp me niet verkeerd... Ik hoop echt dat je nu gewoon al zwanger bent!
maar denk dat het wel goed zou zijn als je wat gerust gesteld zou worden.
EN niet door ons maar door een Gyn of zo..

Sterkte meid!

Terug
Bovenaan