Kan je ongi gevoel hebben als je zwanger bent?

Hoi,

Ik had dat ook en heb 2 dagen vóór NOD getest met de digitale test van Clear Blue.
Hartstikke zwanger!

Ik duim ook voor jou!

Liefs, Billie
Mama van Quinten 14 mnd en 4w zwanger van nummer 2!

Hey Billie,

Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen een test gedaan van testjezelf.nl, helaas nog niets te zien! Mijn vriend denkt echt dat ik zwanger ben, hij vindt me zo anders!

Ik had deze maand ook de ovu testen gedaan van testjezelf, maar geen streep te zien, zelfs de controle streep bijna niet, volgens mij had ik precies een verkeerd doosje!

Die clearbleu testen zijn wel goed volgens mij?? Wel duur!

X deb

Hoi deb,

ik had bij mijn eerste zwwangerschap 2 dagen voor mijn NOD echt buikpijn en was in tranen (dat gebeurt me anders ook niet vaak) dat ik weer ongi werd. 3 dagen later een positieve test.
Bij mijn tweede zwangerschap heb ik een maand of 4 steeds in de periode dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn buikpijn gehad, maar een prima zwangerschap.

Dus buikpijn en zwanger kan heel goed.

ik hoop het voor je, wanneer ga je weer testen?

groetjes diedoes

Hey Diedoes,

Door jullie reacties hoop ik toch nog dat het raak is! Heb overdag bijna geen last van ongi gevoel, maar als ik dan rustig lig begint het een beetje, ben wel heel moe en last van hoofdpijn! We hebben deze maand erg ons best gedaan met klussen, dus daar kan het niet aan liggen.

Vandaag testen van clearblue gehaald, me gevoel zegt dat die beter zijn dan die van testjezelf.nl, heb jij daar ervaring mee??

X deb

Vandaag is de 5de dag dat ik last heb van menstruatiepijn. En ik heb  nog  geen menstruatie gehad. Normaal heb ik mijn menstruatie direct als ik pijn heb maar nu is het helemaal anders.  Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben. Morgen ga ik  bellen met de gyn voor een afspraak.

hallo allemaal,

Ik heb even een vraag:

Ik probeer al 8 maanden zwanger te worden, zonder resultaat. Waarschijnlijk omdat ik er gewoon teveel mee bezig was. Nu deze maand is het anders, niet echt getimed (dacht ik) tot dat mijn vriend een paar dagen geleden zei: volgens mij ben je echt zwanger hoor!

Ik dus vrijdag ( 2 dagen voordat ik ong moest worden) een test gedaan van sensitest midstream en ja hoor...POSITIEF!!! Gisteren (een dag later) weer gestest en weer POSITIEF! Heeft iemand ervaring met testen voor de NOD? en met sensitest????betrouwbaar ja of nee?

Vandaag zou ik eigelijk ong moeten worden en idd ook ONG achtig gevoel in mijn onderbuik, gister ook een beetje, hoop echt dat ik ECHT zwanger ben en niet ong wordt straks....

groetjes jessica

Hoi Jessica

Gefeliciteerd!!
Je bent gewoon zwanger hoor.
Alleen als een test voor de NOD negatief is dan kun je alsnog zwanger zijn ondanks een nega test. Maar als hij positief is dan heb je gewoon zw.schaps hormoon in je lijf, dus ben je zwanger!!!
Ik heb gister zelf ook getest met sensitest (op NOD)
en ik ben ook zwanger!!!
Het is nog zo onrealistisch allemaal, kan het gewoon niet geloven na 9 rondes, was net vorige week naar de ha geweest om te vragen wat ik de komende maanden moest doen om over 2 maanden doorgestuurd te worden. En toen was ik dus achteraf al zwanger!!

Meiden voor jullie heel veel glitters

En jessica, geniet van je zwangerschap!!

O ja, ongiekrampen en zwangerschap gaan heel goed samen hoor, ik heb in jaren niet zulke erge ongikrampen gehad als nu en de test is toch heel erg duidelijk!!!

Groetjes Natalie  

Terug
Bovenaan