Kan niet meer wachten!!

Ho hoi,

Ik ken dat hoor wat jij nu hebt.
Mijn vriend wilde eerst ook nog wachten en ik meteen.
Maar ik heb hem de tijd gegund om aan het idee te wennen dat hij mischien over een tijdje papa gaat worden.
En na verloop van tijd kwam hij zelf met je mag van mij nu stoppen met de pil en dan zien we wel wat er gebeurd.
Dus meis geduld hebben dan komt het vanzelf.

Ik duim voor je!!!!

Groetjes Maureen

Hoi Maureen.

Wat leuk dat jullie nu gaan klussen voor zo'n klein wondertje, spannend he!
We hebben vandaag een lang gesprek gehad over alles, omdat ik de laatste tijd nogal obsessief ermee bezig ben. We hebben besloten om nu eens rond te kijken en naar een makelaar te gaan om op zoek te gaan naar een leuk huis, want we wonen nu erg klein voor ons tweetjes eigenlijk al, laat staan een kleine erbij. En als we dat allemaal voor elkaar hebben zien we wel hoe het loopt met het klussen. Heb er allemaal ontzettend veel zin in! Weer een nieuwe tijd in ons leven.

Groetjes Maaike.

Stuiterballetje

Ik vind wel dat je vriend een heel verstandige keuze maakt. En je zult zien als je je kindje krijgt in een huis waar je lekker de ruimte hebt je er heel blij mee bent (niet dat ik zeg dat je in een kleine woning geen kinderen kan krijgen)
Het ligt voor jullie blijkbaar al dicht in de toekomst. Geniet van deze fase. Lekker je huisje inrichten.. en dan hopelijk gauw je kindje.
Je vriend heeft er blijk baar dan ook zin in

Liefs Jazzie

Stuiterballetje

Ik vind wel dat je vriend een heel verstandige keuze maakt. En je zult zien als je je kindje krijgt in een huis waar je lekker de ruimte hebt je er heel blij mee bent (niet dat ik zeg dat je in een kleine woning geen kinderen kan krijgen)
Het ligt voor jullie blijkbaar al dicht in de toekomst. Geniet van deze fase. Lekker je huisje inrichten.. en dan hopelijk gauw je kindje.
Je vriend heeft er blijk baar dan ook zin in

Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

Ja, ik weet dat hij wel verstandig is wat dat betreft, hij moet mij nogal eens terug fluiten! Haha, want ik ben nogal impulsief met dit soort dingen. En ik weet dat het veel fijner is als ik lekker de ruimte heb en de kleine een eigen kamertje heeft, want dat zou ik hem/haar nu niet eens kunnen bieden. Ik kan echt niet wachten op de komende periode!
Ik zou morgen al verhuizen als het kon, want heb al een leuk huis gezien. Rustig Maaike, ga ik weer! Hebben jullie ook dat je echt niet kan wachten tot die mooie tijden eindelijk aanbreken? Huisje, Boompje, Beestje is mijn grote droom. Tot nu toe heb ik de beestjes al voor elkaar, haha we hebben 2 ontzettend lieve katten! Hoe zitten jullie qua huis? Zijn er mensen die ook zo klein wonen en die al wel een kind(eren) hebben?

Groetjes Maaike.

Wij wilden ook al wel een tijdje kinderen..
Maar we woonden op een flat.. en ook al hadden we daar zelfs 2 extra kamers (grote flat) wilden we er echt niet blijven wonen.. niet gezellig. en vind gallerij ook niet echt wat met een kind.
Dus wij hebben gewacht totdat we sowieso konden verhuizen.. we hebben een mooi redelijk groot huis kunnen kopen met drie slaapkamers en grote zolder. En een redelijke tuin.
we hebben toen nog even doorgewerkt totdat we de boel redelijk op een rij hadden. en toen ik een vast contract had zijn we er vrij snel voor gegaan. Ik was na vijf maanden zwanger.
We hebben nu een gezonde zoon van 16 maanden.. Een heerlijk mannetje.
Ik ben zo blij dat we gewacht hebben en dat we mooi in rust kunnen genieten van ons ventje. niet met een verhuizing en de irritatie dat het huis niet zint.

We gaan in november kijken of we een brusje kunnen maken voor ons zoontje.. en ik heb er echt zin in.

Ik hoop dat je gauw je leuke huis hebt.. wij hebben het toen vrij snel voor elkaar gekregen.. 4 maandjes van kopen en wonen.. dus het kan heel snel gaan.

liefs Jazzie

Dat is inderdaad snel zeg!
Hoop dat het bij ons ook zo snel zal gaan, ben namelijk nogal een zeikerd wat dat betreft. Het liefst heb ik een huis waar al een goede badkamer en keuken inzit en al laminaat en een leuk tuintje. En het liefst ook nog een bad  Schaam, schaam! En dat soort huizen heb je wel, die al kant en klaar zijn, maar die zijn ook het snelste weg. Mag ik jou vragen hoe jullie dat aangepakt hebben? We weten namelijk echt niet waar we moeten beginnen en hoe verder... Heb nog nooit een huis gekocht, help! Zou je me wat tips kunnen geven?

Groetjes Maaike.

Wij waren naar het kijken voor een woning.. nou die was goedkoop maar daar zat wel een ton verbouwing aan..
Was echt niks. en nog klein..
toen hoorde we dat er wat nieuwbouwwoningen te koop stonden.. en dat die al gauw opgeleverd zouden worden.. we zijn gaan kijken en helemaal mooi..
Mijn vader zit in de bouw dus die heeft de badkamer en wc gedaan en de keuken gezet.
We hebben alles zelf uit gezocht. het heeft ook wel een tijd geduurt voor alles af was. maar dan is ook alles naar onze smaak.

toen we hier zijn gaan wonen hebben we iets minder als een half jaar gewacht toen we besloten zwanger te worden.. en daarna duurde het 5 maanden.
Dus we hadden wel tijd om de boel lekker op de rit te krijgen.

Het is ook echt niet makkelijk om een huis te kopen.. Ik hoop dat je ook iemand in de buurt heb om je te helpen zoals wij dat hadden. dat scheelt enorm.. maar ja eerst iets leuks vinden en dan naar de bank. he?!

Succes meid.

Liefs

Terug
Bovenaan