Kan niet meer zo goed tegen stress

Lijkt mij een uitstekende keus die je hebt gemaakt! Je kent jezelf super goed en daardoor weet je dat het nu niet het moment is. Natuurlijk is het jammer en kun je daar even flink van balen maar het voorkomt je ook heel veel andere stress. Ik denk dat als je het wel had gedaan en het klussen aan anderen had overgelaten jij je hier altijd aan gestoord zou hebben. En dat is nooit goed!

Vind het super knap dat je dit hebt gekozen. Het is een duidelijke keus voor jezelf en voor je kindje!
En ik weet zeker dat er straks een super leuk huisje voor jullie komt als de tijd daar wel naar is!

Groetjes,

@Nelie1982 Bedankt !!! :) Fijn om te lezen en daardoor voelt het voor mij ook weer als een goed besluit !!! Het is op het moment zelf altijd even stressen !! want het zijn toch grote beslissingen en je moet in dit soort gevallen zo snel reageren.. nou dat kan ik nu gewoon niet !!
Ik heb het lekker van me af gezet en ga me weer lekker focussen op hoe het nu is !!! En dat voelt helemaal goed ;)
Ik vind het met de dag fijner om thuis te zitten (eerst moest ik altijd de deur uit en vond ik het heel vervelend om een hele dag thuis te zijn) maar nu vind ik het heerlijk! :) Lekker genieten van mijn nesteldrang haha

Terug
Bovenaan