Kan niet ontspannen

Hoi! Ik ben 5 weken en een paar dagen zwanger van ons eerste kindje.ik weet dat ik eigenlijk heel blij moet zijn maar ik kan het idee dat het mis gaat niet los laten.

ik ben zo bang dat ik bij mijn eerste echo 3 feb slecht nieuws krijg terwijl daar helemaal geen rede voor is..

me moeder zegt dat ik t los moet laten en op me lichaam moet vertrouwen ik ben voor zo ver ik weet een gezonde jonge vrouw van 29

ik heb last van misselijkheid,vermoeidheid en gevoelige borsten allemaal goede tekenen maar toch nog steeds niet gerust gesteld .

de dagen kruipen ook voor bij! Kan wel janken !

Heel herkenbaar! Je bent zeker niet de enige .. ik denk dat bijna ( op uitzonderingen na natuurlijk ) alle dames die zwanger zijn dit gevoel en die onzekerheid hebben.

Ik ben nu 13+3, en heb af en toe nog met vlagen die onzekerheid. Echt verschrikkelijk! Maar probeer op je lichaam te vertrouwen .. ik weet dat het moeilijk is! Maar zolang er geen bloed is, is het goed! Makkelijker gezegd als gedaan! Ook dat weet ik..

Thnx christel!

Ik heb geen bloed verloren en ik voel veel

misselijk moe etc dus het zal wel goed zijn dan! Ik wacht de echo wel af !

Thnxxxx

Hoi!

Je gevoel is heel herkenbaar! Het is in het eerste trimester allemaal zo erg spannend, je bent zo bang dat het 'mis' gaat! Heb vertrouwen op je lichaam en probeer te genieten!

Ik ben nu 27 weken en 2 dagen zwanger, ik heb mij in het eerste trimester zo onzeker gevoelt, iedere keer bang dat het mis gaat!

Probeer te genieten hoor!

liefs x

Dit is heel herkenbaar inderdaad. De tijd gaat dan ook extra langzaam lijkt wel. Onthoud wel dat het vaker goed gaat dan dat het slecht afloopt he! Dat idee gaf mij steeds hoop (nu 23+3 dagen zwanger). Gelukkig gaat het ook echt vaker goed allemaal! Succes met wachten en ik hoop dat je stiekem toch een beetje kunt genieten :)

Je zou je Vk kunnen vragen of je wellicht eerdere terecht kunt. Ik mocht toen ook eerder komen. Ik kreeg wel te horen dat de mogelijkheid bestond dat er nog niets op de echo te zien was. Dat was ook zo. Zelfs bij de inwendige echo was het lang zoeken en heeeeeeel goed kijken. Ik mocht de weken erna iedere week komen om zelf te zien dat het goed was. Mijn Vk heeft me toen al heel goed bijgestaan en dat is ze steeds blijven doen. Ik was en ben nog steeds erg blij met zo'n goede Vk

Terug
Bovenaan