Kan niet ontspannen

Hoi Nikki,

ik ken het gevoel al t goed.. heb een vroege echo gehad en daar was alleen een vruchtzak en dooier te zien... Oke ik was dus echt zwanger maar........ waar is het vruchtje ? Is de vruchtzak wel groot genoeg? Heeft het geen rare vorm etc..

dus als je kan wachten doe geen vroege echo, onzekerheid word alleen maar groter!

ik moet nu ook nog 2 weken wachten :(.

maar laten we met z'n allen gewoon positief zijn, we hebben het toch niet in de hand.

veel liefs m

M28

ik dat ook heel slim te zijn een week geleden door te zeggen dat ik niet wist hoe ver ik was.. ( ik wist t precies)

ik mocht naar het echo centrum daar kreeg ik een echo

er was in eerste instantie niks te zien..

na heel goed zoeken vond ze een heel klein zwart stipje ik was nog maar 4 weken en het vruchtje nog maar 2 dus inderdaad ik was alleen maar meer onzeker..

ik wacht nu gewoon tot volgende week vrijdag dan ben ik 7 weken en heb ik een echo

jij ook veel geluk en ga er maar gewoon van uit dat het goed zit

liefs Nikki

Ja voor mij ook herkenbaar! Ik ben nu bijna 12 weken en al een paar echo's gehad maar geloof het nog steeds niet echt. Omdat het onwerkelijk is, we zijn er 2 jaar mee bezig geweest en dit is echt een droom die uitkomt!

Maar je hoort ook geregeld verhalen dat het mis gaat en daarom blijft het in je achterhoofd als "muur" om jezelf te beschermen. Maar je weet het niet, het kan altijd mis gaan maar het kan ook zeker goed gaan! Dus ik doe ook mn best om positief te blijven en ervan te genieten, buiten het misselijk en moe zijn etc.

Ja Nikki we willen gewoon zekerheid, alleen krijg je die nooit...

het is allemaal een spannende tijd!

ik ben heel onzeker, soms doen me borsten zeer en dan weer niet.. dan voel ik me buik trekken en dan weer niet.. ben een beetje moe maar niet extreem. Dan ga ik twijfelen of alles wel goed gaat.

zou willen dat ik niet zo veel internet zou lezen. Sommige verhalen over een vruchtzak en een dooier lopen goed af en andere weer niet.

de mevrouw die de echo deed was trouwens heel positief en feliciteerde ons 2 keer en zei bij het afscheid "dan zie ik je over een paar weken". (De intake is in het ziekenhuis, en dus niet bij de vk)

dus niets negatiefs, alleen dat ik een week korter zwanger ben dan ik dacht.

maar het zijn gewoon me eigen onzekerheid. T blijft iets moois een baby en een groot wonder!

laat je weten hoe je echo is gegaan? Ben erg benieuwd.

x m

M 28

ja ik ben gewoon graag in controle en dat is met dit alles behalve!

Zodra ik volgende week geweest ben gooi ik er gelijk een bericht op! Hopenlijk een goed bericht maar daar probeer ik wel vanuit te gaan!

Jij ook veel geluk!

Liefs nikki

Terug
Bovenaan