kan niet wachten met testen!!!!

hoi dames,

gister ben ik nog best wel een beetje down geweest.
ik kan er niet zo goed tegen dat mijn lichaam me voor de gek houd.....

Gister dus nog even  bij manlief in zijn armen....
Wil zo graag of zwanger zijn og ongi worden.... maar niet dat gekwakkel dat je niet weet wat het is...... Denk dat lientje hetzelfe voelt.....

Moet zeggen dat we gister nog wel even geklust hebben (voor de eerst officieel, ahhaha)Dat maak toch niet uit??

liefs gridje

He gridje!
Hoop alsnog dat je te vroeg hebt getest voor je en anders RD natuurlijk, al die onzekerheid en je lichaam, wat nou niet echt meewerkt....we leven met je mee meid en anders gaan we gewoon met zn allen naar de volg ronde!!!! Laat het nog even weten he?
xie maantje

hoi dames

Wanneer zouden jullie me aanraden nog een keertje te testen???

Ik durf nu eigenlijk niet zo goed meer...

Ga zo lekker even mijn oogjes dicht doen, ben zo moe.....

liefs gridje

Hoi Gridje,
Wat herkenbaar allemaal, ik had gisterenavond dus ook zeer pijnlijke hete tepels, heb mijn vriend even laten voelen  om te kijken of hij het ook voelde en jahoor hij voelde het ook en toen dacht ik ineens heej dit kan wel eens iets anders zijn dan ongi-klachten, wij zitten ook in ronde 1 voor babytje 1 en ik zou 11 feb (denk ik, weet ik dus niet zeker omdat ik mn cyclus niet ken) mijn nod hebben gehad. Ik probeer ook nog een paar dagen te wachten met testen, of het moet zijn dat de rd's eerder komen, dan niet natuurlijk, maar ik voel me ook anders dan anders wanneer in ongi zou moeten worden, kan natuurlijk ook zijn omdat ik na 9 jr pil slikken net gestopt ben...jouw verhaal is heel herkenbaar en ik hoop voor je dat je misschien over een paar dagen alsnog positief test, heb hier gelezen dat dat best nog kan, ik zal voor je duimen!
gr Femke

hoi muizeke

ik heb net even de huisarts gebelt...
de assistente zei dat als ik na 2 weken overtijd te zijn nog geen positieve test heb ik even lang moet komen, dan krijg ik dus een bloedonderzoek....

Maar ze zei ook dat ik nu beter pas kan testen als ik dik een week overtijd ben... dat is dus volgende week..... Dat is beter voor jezelf zei ze ander raak je helemaal gestresst van al dat testen, en de kans dat het positief is, is dan gelijk een stuk groter. Ook zei ze dat er vrouwen zijn die nooit positief testen, maar wel zwanger zijn en dat ze dat alleen in het bloed zien.....

Dus houd ik toch nog een beetje hoop.... alleen wachten duurt zooooo lang!!!!

liefs gridje

Gridje, ik begrijp je helemaal,  Ik hoop voor je dat het snel raak is xxx Femke

He Gridje!
Jeetje zeg, gewoon doorzetten en lekker volg week testen! Ze heeft wel gelijk ivm de stress enzo. Ik hoop voor je dat de duivels wegblijven!!!!!! Hoe voel je je?
xie maantje

hoi maantje ( en de rest)

tja hoe ik me voel..... zwanger... kan het niet anders zeggen.
Heb gisteren nog even met mijn moeder overlegd, en zij had precies dezelfde klachten als ik, en voelde zich ook zo... Zijn kon echt pas na twee weken positief testen.....Dus ja ik moet nog even geduld hebben.

Mijn man zei gister ineens.. ik moet je wat opbiechten lieverd. Ik zeg ow wat??? Ja zegt ie ik kan je vertellen he, jij dat wel dat ik voor het zingen de kerk uit was gegaan maar das toch niet helemaal waar.... tja.. nu ben ik helemaal in mijn nopjes, de kans dat ik dus daadwerkelijk zwanger ben is nu nog groter..

Ik kan ook niet op meer op mijn buik slapen, weet niet of dat iemand bekent voor komt?
Mijn borsten doen dan zooo zeer, dat is niet normaal.
Verder kan heb ik sinds gister ook erg veel last van koffie, ik kan het niet ruiken en al helemaal niet meer drinken... bleeeh..

Morgen ga ik nog even testen, ga tenslotte naar de huishoudbeurs... kan ik gelijk even over de 9 maanden beurs!!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan