Kanjers!

Hai lieve meiden,

Ik zit hier lekker op de bank na een leuke maar iet wat vermoeiende dag en zit me te bedenken dat ik jullie allemaal top kanjers vind!

Vind jullie een hele fijne en gezellige club en het mooie is dat we allemaal bij elkaar terecht kunnen en er is (gelukkig) altijd wel iemand met een luisterend oor, goed advies/tip of gewoon een knuffel.
Samen als we mooie, gelukkige momenten met elkaar delen maar ook als het even wat minder gaat en er 'geklaagd' mag/kan worden.
Niets is te gek en alles is bespreekbaar! Ik vind dat heel erg fijn.

Kortom: ik vind jullie kanjers en heb voor jullie allemaal diep respect. Dank jullie wel voor een fijne en gezellige tijd hier op het forum! TOP!!!!

Liefs Lynn.

Wat ben je toch lekker positief en lief. Echt een mooi berichtje. Wij hebben ook veel aan jou. Je bent 1 van die meiden die serieus overal op reageerd. Je bent zelf ook een superkanjer. Denk er aan dat je wel aan jezelf denkt. Soms mag je ook wel eens een beetje echoistisch zijn. (weet ik is moeilijk, maar soms echt nodig:)) dikke knuffel!!

Dank je wel lieverd maar vergeet jezelf niet! Ben het overigens helemaal met je eens. Hoop ook zeker dat dit contact na de bevallingen blijft.

Dikke knuffel,

helemaal mee eens! wat een leuke gezellige groep is dit. en vergeet jezelf niet;) jij bent ook een kanjer en zo'n lieve schat dat je altijd op iedereen reageert

xxxx

Ja, ik sluit me bij bovenstaanden helemaal aan, het eerste wat ik s ochtends doe is dit forum of Facebook bekijken.....
Meiden jullie zijn helemaal top, mijn vriend moet ook vaan horen, ja de meiden van het forum.....
Haha, super tof!

xxx

@Alettatje: wat leuk om te lezen. Je gaf toen aan niet zo actief te zijn.....nou dat ben je dus wel! Leuk hoor.

Haha, ja hier ook de meiden van het forum. Mijn man moet dan altijd lachen, vind het super leuk voor ons.

Hoi meiden,

ik sluit me er ook helemaal bij aan. Het is heerlijk om ergens even alles van je af te zetten en leuk (en soms helaas minder leuk) te horen wat er met iedereen gebeurt.

Ik hoop inderdaad om contact te houden. Ik heb alleen geen facebook en volgens mij wordt het forum verwijderd na december. Zijn er nog andere mogelijkheden om contact te houden?

Misschien volgend jaar een dagje plannen om met elkaar af te spreken voor wie dat leuk vindt???

Liefs Silvia

Hai Silvia,

Het forum wordt zeker niet verwijderd hoor....We verhuizen met z'n alle naar het 'baby-dreumes' gedeelte. (bovenaan roze blokje naast het paarse blokje 'zwanger') Daar kunnen we gezellig verder kletsen als onze kindjes zijn geboren.

Liefs Lynn.

We plannen zeker een dagje. Hebben we het al eens over gehad. Zo tegen de tijd dat de kindjes één jaar zijn ofzo. Leuk en ik ben zeker van de partij.

Terug
Bovenaan