Kanjers!

Meiden jullie zijn allemaal kanjers!

Heel raar maar kan me niet voorstellen hoe de afgelopen maanden zonder jullie eruit hadden gezien. Het eerste en het laatste wat ik doe als ik wakker wordt of ga slapen is fb en het forum checken.

Ook mijn vriend vind het helemaak leuk dat we allemaal zo fanatiek zijn en hoort dan ook wel minimaal 1x per dag "de meiden van...."
En als ik me iets afvraag of me zorgen maak is vaak het eerste wat Nick zegt: "wat zeggen de meiden van vet forum/fb"

Jullie zijn allemaal kanjers!

Liefs

Wat een lief berichtje!!

Ik ben het er helemaal mee eens, jullie zijn allemaal kanjers en kan me absoluut niet voorstellen hoe de afgelopen maanden waren geweest zonder jullie lieve, grappige en steunende berichtjes.

Hier idd ook het eerste wat ik 's ochtends bekijk en voordat ik naar bed ga. Op het weerk ook stiekem, maar kan dan helaas niet reageren.

Bedankt lieve schatten!!

Liefs, x

Sluit me helemaal aan bij jullie! Vind het zo gezellig en ook ik kijk elke dag op facebook of hier, al heb ik niet altijd tijd om te reageren, probeer ik dat wel zoveel mogelijk!

Zo druk met werk, huizenjacht en alle andere dingen maar ondanks dat.... Door jullie verlies ik mijn zwangerschap niet uit oog en blijf ik toch elke dag bewust bezig met zwanger zijn, zo leuk!! (weet dat dit raar klinkt misschien...) deze zwangerschap vliegt zoooooo snel voorbij!!

Dus al met al vind ik jullie echte kanjers!

Ha meiden,

Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan. Mijn man, zusje en mam zijn heel verbaasd als ik ze vertel over het forum en facebook, vinden ze niks voor mij dat ik hier mee actief ben.

Terug
Bovenaan