Kans op bevruchtig/meerling?

Hey meiden!

Ben ik weer eens! Heb een dringende vraag!!
Weet iemand van jullie hoe groot de kans is dat er een bevruchting plaats vind na gebruik van 150mg Clomid &!!! 3 rijpe eitjes!!!!!!!! 22-17-14mm dit is wel het laatst wat we hadden gedacht! Maar mijn moeder is van een tweeling, de kans was er dus al maar nu vraag ik me af hoe dat gaat?? We hebben natuurlijk gevreeën op advies, tien (gister) waren t er twee... En aangezien t zaad 5 dgn kan overleven lijkt dit een onmisbare 'kans' zou je denken met 3 eitjes.. Maar t hoeft toch niet, alle 3 bevruchten? Het zaad van m'n man is goed... Hij kreeg al een beroerte vanmiddag! Ik kwam niet meer bij! Maar t zegt gelukkig niks!! (Toch??) Als t zo is prima hoor, heb de ruimte ervoor maar toch!? Thanx lady's! Wilde ik even delen met jullie!!

Liefs MamaSun

My god - dat zou wat fijn:))
Maar, dat jullie mochten vrijen met drie eitjes.....vrienden van ons hebben hetzelfde gehad en werd dit "verboden". Nou spannend en houd ons op de hoogte!

x

Hi Mama sun,

Spannend! je weet natuurlijk nooit hoe groot de kans precies is...maar meestal is het 15-20 % per bij "normale" stellen (sorry voor de uitdrukking)...
Ik heb ook wel eens ergens gelezen, dat als er meer dan 2 zijn, ze er niet meer door gaan met IUI...maargoed..hopelijk is dit goed nieuws voor jullie en heeft het een goede uitwerking!

sterkte!
Sparkle

Kennissen van mij hadden 5 rijpe eitjes met clomid en mochten ook absoluut geen gemeenschap hebben. Maar ondanks dat het hun ook "verboden" werd hebben ze gewoon gevreeen. 2 weken later was ze niet zwanger. Het wil absoluut niets zeggen. Later is ze trouwens wel zwanger geraakt (en toen zat er maar 1 rijp eitje).

Ik hoop voor jullie op een opostivieve uitkomst!

Zelf ben ik na 13 ovulatie inducties (met clomid en later puregon + pregnyl) en 7 iui behandelingen, bij de 1e IVF zwanger geraakt en vorige maand bevallen van een prachtige zoon.

Succes met alles!

Een vriendin van mij is bezig met IUI (ikzelf ga in de zomer starten). Zijn heeft ook vaak 3 eitjes, 2 grote en een kleintje. De kleinste tellen ze dan niet mee omdat dat ws toch niets "wordt". Bij haar gaat de IUI altijd door. Het lijkt bij jou ook of er 1 heel klein eitje zit. Niet te druk om maken zou ik zeggen! Ik hoop dat je zwanger wordt!

Hey meiden,

Thanx voor jullie advies! We hadden het
advies al gehad voordat er een 3e eitje
aanwezig was... Dus vandaar! En bij onze
eerste was er waarschijnlijk ook maar een
eisprong, in 7 mnd en raak... Ik hoop in
ieder geval dat er eenje bevrucht raakt doen
ze het allemaal dan is het zo! En maandag
waren de eitjes 17-14mm en gisteren 22-17-14
dus ze groeien allemaal 3mm per dag lijkt het op!
We zullen moeten afwachten maar het is wel wat
spannend... Alles x 3 en dan nog een peuter!
Drukke bedoeling! ;-) Thanx girls hou jullie op de
hoogte!

Liefs!!

Terug
Bovenaan