Kans op bevruchtig/meerling?

Hoi,

ik wil je niet ontmoedigen maar het lijkt erop dat de kleinste niet meegroeit.
Zelf heb ik meerdere malen 3 eitjes gehad,ook wel eens 4,dan kregen we een vrijverbod(waar we ons in onze wanhoop niet aan gehouden hebben) en ik ben niet zwanger geworden.
Ik hoop voor jou dat het je wel lukt.

Groetjes stierin

Hoi,

ik wil je niet ontmoedigen maar het lijkt erop dat de kleinste niet meegroeit.
Zelf heb ik meerdere malen 3 eitjes gehad,ook wel eens 4,dan kregen we een vrijverbod(waar we ons in onze wanhoop niet aan gehouden hebben) en ik ben niet zwanger geworden.
Ik hoop voor jou dat het je wel lukt.

Groetjes stierin

Hey meiden!

Vanmiddag weer bij de gyn geweest! Het derde eitje groeit gewoon mee, staat op springen wel te verstaan! 3cm, de andere 2 zijn gesprongen en dat heb ik gevoelt... Heb ook al de hele week last van
mijn buik niet raar natuurlijk met 3 eitjes! We hebben weer vrijadvies gehad! Joepie! De kans dat ze alle 3 bevrucht worden is bijna 1% dussss, maar toch je zal maar net die ene zijn! Niet te veel bij nadenken! En vrijdag bloedprikken op TSH - prolactine - progesteron en bloedgroep.. Ben benieuwd waarvoor dat is.. Eisprong is geweest & door clomid werkt het toch? Zal het dan nog wel een x vragen! Maandag over 2 wkn menstruatie zo niet testen zowel dan dag 3 weer langs komen! Dusss we zullen zien! Zal niet gelijk gaan testen want wie weet komt het wel later! Thanx girls voor de reacties!

Keep you all posted!

Liefs MamaSun

Terug
Bovenaan