<p>hallo!</p><p>Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben maar door al het googlen ( jaja ik weet t niet slim want elke site zegt wat anders) ben ik even de weg kwijt , dus ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen .</p><p> </p><p>Ik ben op 11 Maart voor het laatst ongesteld geweest en heb een erg onregelmatige cyclus , ik ben meestal maar 2 tot 4 dagen aan het menstrueren als de bloeding stopt neem ik de pil weer 3 weken in tot de strip leeg is!</p><p>ik heb alles met datums bijgehouden ;</p><p>Zondag 11 Maart tot Woensdag 14 Maart was mijn menstruatie</p><p>Ik heb 13,14 en 15 Maart de pil genomen</p><p>15 maart mn laatste pil genomen omdat wij een kinderwens hebben </p><p>Na 2 dagen niet innemen van de pil word ik ongesteld , dus zou ik op rond 17e weer ongesteld moeten zijn geworden maar dit is niet gebeurd !</p><p>Mijn eisprong zou (2 weken na begin van de menstruatie ) de 25e moeten zijn geweest</p><p>ik heb 1.5 week geleden een zwangerschapstest gedaan deze was negatief ...</p><p> Ik ben bijna 4 weken overtijd en heb het de afgelopen maand regelmatig ( 3/4 dagen per week) gedaan met mijn vriend</p><p>Ook heb ik ( sinds 2/3 weken) last van verschillende kwaaltjes ;</p><p>- misselijk</p><p>- licht in mijn hoofd</p><p>- lichte buikkrampen</p><p>- hoofdpijn /licht gevoel van flauwvallen</p><p>- soms meer trek dan normaal soms minder</p><p>- smaakt verandert ( wat ik normaal eet smaakt niet zoals voorheen)</p><p>- lichtelijk opgezette buik</p><p>Nou had ik gelezen dat sperma 2/3 dagen kan rondzwemmen en ik het regelmatig (om de paar dagen onveilig gedaan heb) , is er de mogelijkheid dat ik zwanger kan zijn of komt dit omdat ik gestopt ben met de pil en mijn lichaam weer moet wennen aan het opbouwen van de cyclus??</p><p> </p><p>ik hoop dat iemand hier iets van snapt en me kan helpen want ik ben de kluts kwijt!</p><p> </p><p>groetjes</p><p>nikki</p>