kans op zwangerschap ... of toch niet?

Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp maar als je 15 maart de laatste pil hebt genomen, en 11 tot 14 maart ongesteld bent geweest, dan ben je nu toch niet 4 weken over tijd?
hoop voor je dat het raak is natuurlijk maar het kunnen ook ontpil verschijnselen zijn! Heb ik ruim een jaar last van gehad.

ik zal voor je duimen! 

Ik heb zelf de app Mijn Kalender gebruikt. Gaf mij inzicht of mijn cyclus elke keer even lang duurde. Dus wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten en rond welke tijd mijn eisprong zat. 

Heb geduld, je lichaam moet even zelf weer de boel op gang helpen. Bij de een gebeurt dit meteen en de ander moet even wachten. Ze geven het bij de huisartsen altijd een jaar. 

Hallo jorienhbedankt voor je reactie!ik heb de mijn ongesteldheid 3 dagen de pil nog geslikt omdat wij toen de knoop nog niet hadden doorgehakt om 100% voor onze kinderwens te gaan ik heb van tot 11 tot 14 maart mijn menstruatie gehad (ik bloed normaal 2/3 dagen soms 4 dus ik neem vaak na 2/3 dagen wanneer de bloeding afneemt mijn pil weer in) op 13 maart was deze al zo goed als weg( toen weer begonnen met e pil) en op de 14e was deze definitief voorbij.  Hallo lisssa ,bedankt voor je reactieja t blijft even afwachten vrijdag ga ik een test doen , ik heb een erg onregelmatige cyclus maar deze blijft nooit ( zo lang) uit ! Hallo mali mali ,Als ik mijn pil 2 dagen niet neem krijg ik een bloeding , die 2 dagen aanhoud , deze bloeding heb ik altijd wanneer ik de pil vergeet of vergeet mee te nemen als ik een weekendje weg ben , maar deze keer heb ik eerder genoemde bloeding niet gehad dus vandaar mijn zorgen/ vragen! ik zou dan rond de 17e de bloeding moeten hebben gehad maar heb deze niet gehad , dit kan zijn omdat dit ook wat kort na mijn menstruatie gekomen is maar mijn nieuwe menstruatie (april) zou volgens een app en mijn cyclus ookal begonnen moeten zijn en dit is ook niet zo dus ik ben t even kwijt haha! bedankt voor je reactie :) Hallo baami,bedankt voor je tip , zal de app even downloaden, gebruik zelf al een aantal maanden een andere , misschien werkt deze wel!ik blijf erop hopen dat het raak is !

@mali maliik zou 17 maart de '' bloeding '' gehad moeten hebben die komt door het stoppen met de pil , maar we zijn bijna 4 weken verder dan 17 maart en nog geen enkele bloeding gehad

@oudersvannu
Ik ben 25 maart ongesteld geworden, heb een cyclus van ongeveer tussen de 27-29 dagen. Meestal gewoon 28 dagen. Ik slik al een tijd geen pil.
Ik moet 22/23 april ongeveer ongesteld worden en heb afgelopen weekend za en zo onveilige seks gehad. Vanaf zo kreeg ik een beetje afscheiding en sinds gisteren is dat erger geworden. Ook helder rood bloed, dan weer bruin en licht roze en dan ineens weer rood bloed. Daarnaast heb ik ook een harde buik en een blaasontsteking. Dat denk ik omdat ik pijn heb bij het plassen. Heb hiervoor nog nooit een tussenbloeding gehad en altijd een regelmatige cyclus.
Zou ik zwanger kunnen zijn? 

Terug
Bovenaan