Ons zoontje wilde in het begin bijna niets. Zowel fruit als groente niet. Zelf gekookt kreeg ik er al helemaal niet in. Potjes ging op een gegeven moment redelijk en uiteindelijk ging het goed. Variatie, daar hoefde ik in de eerste maanden echt niet aan te denken. Hij kreeg 7 dagen hetzelfde en aan het eind van de week lustte hij het dan. Zo langzaam aan opgebouwd met potjes, want zelf gekookt wilde hij nog steeds niet.
Een week na zijn 1e verjaardag zijn we begonnen om hem met de pot mee te laten eten. Zowaar ging dat vanaf dag 1 heel erg goed. Hij krijgt nu alleen nog potjes als wij iets eten waar ik hem nog te jong voor vindt (zoals friet, pizza, shoarma). Hij krijgt hier dan wel nog een beetje van als hij zijn potje op heeft.
Groetjes,
Leeuwtje
Een week na zijn 1e verjaardag zijn we begonnen om hem met de pot mee te laten eten. Zowaar ging dat vanaf dag 1 heel erg goed. Hij krijgt nu alleen nog potjes als wij iets eten waar ik hem nog te jong voor vindt (zoals friet, pizza, shoarma). Hij krijgt hier dan wel nog een beetje van als hij zijn potje op heeft.
Groetjes,
Leeuwtje