kapotte billen, tot bloedens toe

Nou dit behoeft weinig uitleg denk ik.

brian heeft altijd wel een reactie op zijn billen, maar altijd goed te behandelen maar nu,,,,
Zijn billen zijn echt kapot Hartverscheurend, hij begint ook gelijk te huilen als hij heeft geplast zielig joh.
Nu ben ik een trouw gebruiker van Sudocreme, maar heb toch het bange vermoeden dat ik het daar nu niet mee gaat redden.  
Zijn er nog meer middeltjes?  Geef me tips....

een meelij hebbende mama
Achnita  

hoi hoi

vaseline wil nog wel eens helpen want dat geeft een vet laag waar de urine "overheen"
loopt zeg maar

maizena werkt ook nog wel eens

ik gebruik vaak zinkzalf van zwitsal

maar als het al tot bloedens toe kapot is zou ik toch even langs de huisarts gaan
en even na laten kijken of het niet een schimmeltje is
dan krijg je er een apart zalfje voor

succes ne beterschap

groetjes moekje

Hier ook van het weekend maar na 2   dagen sudocreme was het toch weer helemaal verdwenen, zal het dus toch gewoon proberen met sudo en eventueel na een dag of 2 de huisarts bellen

He hoi

Ahhhh wat zielig zeg.
Wat bij ons echt als wondermiddel werkt is Bepanthen, kan je bij de drogist kopen. En dat zeg ik ideaal middeltje. Is een tube zalf en na elke keer luier verschonen smeer je er een klodder op en na een dag ziet het er al een stuk rustiger uit.
Wanneer het echt niet over gaat toch even de HA vragen, misschien een schimmelinfectie??

Succes
Gr  Naomi  

Hoi,

als het echt zo ver open ligt kan je betereven contact opnemen met de ha. Het klinkt niet gezond en de arts kan je een antibioticazalf voorschrijven.

Groetjes van Marloes

Een ouderwets huis/tuin/keukenmiddeltje is maizena.
De kraamhulp begon er zelfs over bij ons, als de billen echt helemaal kapot zijn maizena erop strooien bij iedere luierwissel en binnen de korste keren zijn ze weer genezen.
Dit werd vroeger al gebruikt en werkt dus nog steeds.

Liefs Saskia

Mijn zoontje heeft hier ook last van.
Ik was toevallig op het cb en daar zei de arts dat ik bij de apotheek een zalfje moest halen, tegen schimmelinfecties.(ben de naam vergeten...)
Ik gebruik het nu sinds dinsdag en het is al een stuk minder.

Terug
Bovenaan