kapsel

A

Anoniem

Guest
Hallo....

Ben benieuwd wat voor soort kapsel jullie kleintjes hebben? En zijn ze al eens bij de kapper geweest? Justin is dit weekend voor het eerst geknipt en heeft dus stekeltjes!!! Het staat hem zo leuk, hij heeft meteen een ander koppie gekregen! Hij was natuurlijk al een knap ventje, maar nu helemaal haha....

groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Ik wilde hier ook een topic over openen want wij zitten met een dilemma. Wij willen Marissa's haar lang laten groeien. Maar nu heeft ze al een lange pony waarvan de uiteinden in haar ogen prikken. Een speldje houdt ze niet in en ze heeft het normaal in een scheiding naar de zijkant maar dat valt steeds vaker naar beneden. Nu zitten wij ons ook af te vragen of we haar pony gewoon even moeten laten knippen zodat het weer verder kan groeien

groetjes Linda

Hallo,
Wij hadden hetzelfde probleem met Luna en nu hebben we
van die kleine elastiekjes gekocht die ze normaal gebruiken met vlechtjes
maken en die blijven heel goed zitten. Onze kleine meid krijgt nu dus elke
dag 1 of 2 staartjes in!!

Groetjes Samiera

Hoi,

Ik wil Feline's haar laten groeien en ik knip af toe zelf haar pony bij.
Moet je doen als je kindje ligt en dan met je hand er tussen. Ik doe het met het schaartje uit het manicuresetje.
Bij de kapper betaal je voor het knippen en dat vind ik zonde, want het is maar een heel stukje steeds.

groetjes Maris

hey hey,jayda is nu 14mndjes en heb er nu 3x geknipt,k ben zelf kapster geweest dus lekker makkelijk.
maar om t zelf te doen op deze leeftijd ook zonder knipervaring kan best hoor,
ze heeft nu elke dag wel 1 of 2 staartjes in en we willen het laten groeien,maar af en toe effe wat eraf is juist goed.groetjes

Hoi,

Ik heb het nu zelf ook 2 keer geknipt bij Fleur..Ze had allemaal van die dunne punten,en haar pony hangt in haar gezicht..Ze trekt namelijk altijd haar speltjes/elastiekjes uit..
Ik heb nu en soort bobje geknipt,en haar pony wat korter..Het liefst zou ik het laten groeien,maar zolang ze nog niet snapt dat het speldje helpt om haar haartjes uit haar gezicht te houden,zou ik het met dit kapseltje moeten doen..Ben zelf ook kapster geweest,dus ideaal!!!

Hoi allemaal,

Sven is 1 keer bij de kapper geweest. Ik durf het zelf niet aan hoor. Ik ben veel te bang dat ik in zijn oor knip of zo. Sven is zo beweeglijk.
Het is ook een superstoere kapsalon waar we zijn geweest. Zie foto's. Oke, je moet wel betalen maar dan gebeurt het wel goed en kan hij er weer even tegenaan.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Haha, wat een stoere foto's!
Nou mijn dochter hoeft voorlopig nog niet naar de kapper, zou blij zijn als het eens gaat groeien, haha iedereen denkt nu dat het een jongetje is.
Staartjes lukt ook nog niet:

groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan