kapsel

hoi dames,

leuke foto's hoor!
Maar ook hier hebben we een tijd getwijfeld wat te doen met het haar van Sarah. Ze had al vrij snel een hele bos en inderdaad hangt het voor haar ogen. Ik doe haar nu steeds of 2 staartjes in of met een speldje naar 1 kant. Ze doet ze vrij snel weer uit maar ik hou vol haha.

Groetjes,
Tamar

Joyce heeft nu net genoeg haar om er met een knipje een staartje van te maken.
Dus wij gaan voorlopig ook nog niet naar de kapper.

Groetjes Jessica

hoi

ik heb eerst en paar keer zelf het haar van Bram geknipt en de laatste keer ben ik met hem bij de kapper geweest,
hij heeft nu dit kapsel, kort en een beetje wild

xxx

Hoi,

Bas is ook al bij de kapper geweest. Niet vanwege de grote hoeveelheid haar (want dat valt wel mee), maar vooral vanwege de lange lokken bovenop. Ik knip de kinderen nooit zelf. Ik durf dat gewoon niet.
Bas heeft gewoon een kort koppie. Met wat gel kun je een beetje stekels maken, maar het haar is nog zo dus, dat het niet echt opschiet. Ach ik was op zijn leeftijd nog helemaal kaal, dus ik mag niet klagen.... Maar ik zou het zo leuk vinden als hij een lekker koppie met krullen krijgt.....

Groetjes, Karin

Lotte had bij de geboorte al een enorme bos haar en dat is zo gebleven. Ik heb het van begin af een zelf geknipt.

Ik heb een pony geknipt en in het begin een bobje, tot de kale plek op haar achterhoofd dicht was. Nu ben ik het lang aan het laten groeien, maar de pony blijft, omdat ze ook haar strikjes niet zo goed laat zitten.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan