Karakter baby

<p>Een forum omdat ik alleen op de bank zit, met een slapende baby en toch wel heel erg nieuwschierig ben naar ervaringen van andere ouders!</p><p>Ik las vanmiddag een artikel over het karakter van je baby.</p><p>Rustig in de buik, rustige baby. Druk in de buik, drukke baby? Koppige baby is een koppige dreumes.</p><p>Wat is jullie ervaring? Ben toch wel erg benieuwd!</p><p> </p>

Denk dat het wel kan kloppen. Mijn baby was snachts heel druk in de buik. En kreeg ook heel vaak trappen tegen mn ribben. Nu is ze 3,5 week oud en op het begin ook vaak snachts actiever. En ze trappelt ook heel erg met haar beentjes. Ze kan zich echt al hard afzetten met haar voetjes. Dus bij mij herken ik dat wel van in mijn buik. 
Ook waren de echo's altijd erg lastig, ze dook altijd weg met haar hoofd, of draaide haar hele lichaam weg. Ook met de 3D echo, elke keer haar gezichtje wegdrukken of handjes ervoor etc. Dat doet ze nu ook als wij foto's van haar willen maken haha. We krijgen geen fatsoenlijke foto gemaakt haha, net als de echo's. 
Ben benieuwd hoe andere dit hebben ervaren 

Mijn dochter was altijd heel druk in mn buik! Ik grapte ook altijd dat wanneer wij gingen wandelen na het eten ze ook mee wandelde want ze trapte altijd erg veel haha. Ook was ze vooral s’avonds en snachts erg druk en veel mensen zeiden vaak dat wanneer ze geboren zou zijn, ze dan ook heel actief zou zijn. Nou dat was na een weekje alweer over hoor! Ze blijft nu altijd wel veel in beweging en trapt het liefst in de wipstoel heel druk met dr beentjes ?

Ik denk dat 't wel klopt! Onze zoon was ook zeer actief in mijn buik. Mijn placenta lag aan de voorkant en dat was een goed stootkussen, al kwam hij er soms dwars doorheen met z'n getrapt en gebeuk ;-) Hij is al vanaf het begin een drukke, actieve baby. Stil liggen komt echt niet in zijn woordenboek voor. 

Hier lijkt het ook te kloppen! Onze zoon was altijd al rustig in de buik. Voelde hem ‘s nachts eigenlijk nauwelijks en overdag meest rond vaste tijdstippen. En nu is het eigenlijk net zo! 

Nou hier klopt het voor geen meter. Me Zoon was altijd rustig in me buik en soms voelde ik bijna geen leven en moest ik echt ff duwen in me buik om een reactie te krijgen. Toen hij was geboren was hij niet zo rustig als in me buik. Hij was en is nog steeds extreem actief. Kan geen een minuut stil zitten. Ik noem hem altijd een wiebelkont hahah

Klopt deels bij ons. Mijn zoontje was erg rustig in de buik en ook een heel rustige baby. Mijn man en ik zeiden regelmatig dat we een "sufferdje" hadden gekregen. En toen kwam met 1,5 een testosteron piek, weg was het sufferdje. Maar toch nog een wat afwachtend kindje, kat uit de boom kijker, introvert.
Mijn dochtertje was drukker in de buik, ook s nachts hield ze me regelmatig wakker. Ze is nu bijna 9 maanden en is s nachts nog steeds actief :-( 
Er zit echt wel wat meer pit in de dame in vergelijking met haar broer, is veel meer aanwezig en heeft een duidelijke mening (hoezo moet ik uit een fles drinken als ik 6 maanden ben, doe het lekker zelf). Ik weet nu al hoe dat gaat straks. We kunnen met haar flink wat tegengas verwachten.

Terug
Bovenaan