Karakter baby

Hier tijdens de zwangerschap snachts rustig en overdag druk. Nu slaapt ie ook goed snachts en smiddags en overige uren lekker druk. Nu zwanger van de 2e zwangerschap het zelfde. Ben benieuwd als ik bevallen ben ?. Was vroeger zelf ook erg druk ?

Grappig om te lezen! Onze oudste (nu bijna 2) was in de buik heel druk en dat is ook altijd zo gebleven. Hoewel hij nu wel wat meer de kat uit de boom kijkt op vreemde plaatsen, maar als hij zich op zn gemak voelt weer lekker boeverig spelen. De jongste (9 weken) was veel rustiger in de buik en vanaf het begin slaapt ze al beter dan haar broer, maar kan zich ook prima in de box vermaken. Lekker naar de mobiel kijken bijvoorbeeld. Vanaf de zwangerschap dus idd al heel verschillende karaktertjes.

Ons zoontje was in de buik echt heel erg actief. En nu nog steeds een wiebelkont. Maar in de buik was ie vooral snachts actief, dat is nu wel anders. Hij slaapt al geruime tijd 10/11 uur per nacht. 

Hier ook een hele drukke baby in de buik kwam voor mijn gevoel soms er bijna doorheen getrapt !
En ja onze dochter is ook inderdaad druk en zeer beweeglijk.
Al vanaf het begin inbakeren ze bewoog extreem veel.
Enigste wat niet klopt is dat ze in mijn buik s nachts heeeel actief was en ze in het echt eigenlijk vrij snel goeie nachten maakte.
Leuk dit zo te lezen !

Hoi
Hier tijdens de zwangerschap een hele rustige baby bewoog vooral veel snachts.En nu 3maand oud slaapt van savonds 8 tot 8 zonder laatste voeding al bijna 2 maand en overdag bijna niet inslaap te krijgen maar nog steeds erg rustig  

Hier klopt het echt niet. Mijn dochter was superdruk in de buik. En hoewel ze beweeglijk is is ze absoluut niet druk!

Terug
Bovenaan