Kasper en Ivar spelen in Harderwijk

Dat was heel gezellig !! Nadat Kasper de kat even uit de boom had gekeken heeft hij heerlijk rond gelopen en zelfs nog even in ivars box gezeten haha.
En hij heeft 's middags heerlijk geslapen en was daarna echt extreem vrolijk, hij vond het duidelijk erg gezellig. Maar Ivar heeft dan ook leuk speelgoed en een leuke mama.  

Wat een heerlijk vrolijk ventje heb je.

liefs Pauline  

Hehe Jenneke, moeijluk..... Maar het ziet er wel heel erg gezellig uit daar in Harderwijk! Jammer dat je jezelf weer niet prijsgeeft, maar wat een lekker bekkie heeft je mannetje (die blonde toch??)

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!!!

Groetjes
Susan

ps. heb vanmiddag met mijn beste vriendin afgesproken dat we ergens in maart een dagje gaan kuren in de zwaluwhoeve in Harderwijk. Ken je dat?

je vroeg het wel niet aan mij maar de zwaluwhoeve is erg leuk. Er zijn echt veel verschillende sauna's. En een aanrader is echt de hamanbehandeling daar krijg je een heel erg lekker zacht huidje van.

liefs pauline (woon ook in harderwijk)

Ha Pauline,

Ja inderdaad haha, tuurlijk weet jij dat ook! We willen eigenlijk die behandeling nemen met 2x een massage, dus nog uitgebreider. Lijkt me heeeerlijk! En dan met een hotel erbij, in Nunspeet dat heet de Sparrenhorst. Ken je dat toevallig ook?

We hebben wel wat te vieren dat zie je hahaha

Liefs
Susan

Ik heb toevallig ook in nunspeet gewoont, wel als klein meisje maar toch ! Dat hotel staat goed aangeschreven ben er alleen zelf nooit geweest, dus weet niet of het waar is.

liefs pauline

Ja raar eigelijk, dat mensen altijd aan mensen die ergens wonen vragen of de hotels er goed zijn....... Alsof je regelmatig in een hotel verblijft dat vlak bij je huis staat!!!

Groetjes
Susan

haha, daar heb je een punt!

Ik ben er nog nooit geweest, maar ik krijg wel de kriebels als ik dit zo lees.

O ja, en even terug naar de oorsprong: Ziet er gezellig uit dames!
Liefs Nelleke

WHAHAHAHAHAHA ja heel slim Susan van dat hotel
net zo lastig als foto's plaatsen op het forum *zucht*
anyway: de Zwaluwhoeve is heerlijk vertoeven, maar wij gaan meestal naar Saunadrome in Putten die vind ik wat knusser (zoals a.s. zaterdag met 2 vriendinnen, genieten!!!)

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan