kassa! heeft veel aandacht besteed aan borstkolven, veel info

IK heb het ook gezien, maar vond het juist een flut-item. Te weinig info over de kolven en de prijs-kwaliteit verhoudign. Bovendien lieten ze een vrouw zien die voor het allereerst kolfde. Dan komt er weinig melk en ze hield de kolf scheef, waardoor het lekte. Dat hoeft echt niet.

Het gaf naar mijn smaak een negatiever beeld van kolven dan dat ik het heb ervaren. Ik heb 3 mnd elke dag op mijn werk gekolfd. Natuurlijk vond ik het wel wat een gedoe, maar ik had het er graag voor over. En zo erg was het nu ook weer niet.

greet

Ik heb de uitzending gisteren via internet bekeken. Ik vond ook dat er weinig echt nuttige info werd gegeven.

Als iemand iets wil weten over kolven en over ervaringen met verschillende soorten apparaten raad ik aan om eens te kijken op www.borstvoedingsforum.nl
Daar heb ik erg veel aan gehad.

Ik heb heel lang getwijfeld welke kolf ik zou aanschaffen. Wist wel dat ik een elektrische wilde, maar een enkele of dubbele en welk merk...? Heb uiteindelijk gekozen voor de Avent Isis IQ uno. Ben er tevreden over, maar zie nu in dat een dubbele ook wel erg handig zou kunnen zijn (hoewel die wel twee keer zo duur is...). Het blijft toch een gok, omdat je van te voren niet weet hoe de kolf zal bevallen, het blijft erg persoonlijk (dat werd ook wel benadrukt in de uitzending van Kassa).

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan